Knutgrus Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Lagde boot-usb av en 64 gb stikke, men nå får jeg bare brukt 32 av dem. Googlet rund om temaet, og løsningen for de aller fleste er å fjerne partisjon i diskbehandling, men jeg får ikke dette valget... Noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Høyreklikk på den andre partisjonen og velg utvid den... Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Høyreklikk på den andre partisjonen og velg utvid den... ...om det bare var så enkelt Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Prøv å formater først og deretter slett. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Har prøvd både som FAT32, exFAT og NTFS. Ingen suksess Lenke til kommentar
Tom.E.S. Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Den viser fargen svart som er offline, du må få den online og så initialize disken vil jeg tru. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Bruk GParted Live eller en Linux Live Distro med GParted http://gparted.org/livecd.php Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Bruk diskpart kommandoen. NB! hold tunga rett i munnen slik at du sletter riktig partisjon på riktig disk. 1 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Bruk diskpart eller last ned Rufus, fungerer alltid 1 Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Bruk diskpart kommandoen. NB! hold tunga rett i munnen slik at du sletter riktig partisjon på riktig disk. Genialt! Hjertelig takk! Bruk GParted Live eller en Linux Live Distro med GParted http://gparted.org/livecd.php Takk for tips! Jeg er ikke særlig bevandret i linuxleiren dessverre. Så jeg gikk rett på tipset til Covah. Command prompt er noe jeg koser meg med Løste seg med dette ja. Takk for hjelpen. Lett var det og! Da skal jeg nok få ryddet opp i partisjoner på et par ssd'er jeg har liggende også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå