Joakim87 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hei Når jeg prøver og logge meg på home.no kommer denne feilmeldingen: Resolving host name ftp.home.no... Connecting to (ftp.home.no) -> IP: 194.63.250.45 PORT: 21 Connected to (ftp.home.no) -> Time = 16ms Socket connected waiting for login sequence. 220 home.no FTP server ready USER clantwist 331 Password required for clantwist. PASS (hidden) 530 Login incorrect. Cannot login waiting to retry (30s)... har prøvd med både smart ftp og flash ftp, men får samme feil mld.. har prøvd med 2 forskjlige accounter og ingen funker.. samma feil melding.. Noen som vet hvordan man fikser dette ? håper på svar.. mvh Joakim T Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Har du aktivert ftp tilgang? Må sende en sms til et nummer. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 sende en sms til et nummer.. det har ikke jeg fått noe info om..? hvor finenr jeg dette nummeret ? Lenke til kommentar
bonito Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 mener du må bruke adressen ftp.start.no for å logge deg inn på home.no Øystein Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Mulig jeg er helt på viddene, men hva har start.no med home.no å gjøre? Tenker du på home.net? Lenke til kommentar
bonito Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Mulig jeg blander sammen, har side på home.no.net/brukernavn og der må en bruke ftp.start.no som adresse. Øystein Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Home.no har ikke noe med home.no.net så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 (endret) når jeg bruker addressen ftp.start.no får jeg denne feilmeldingen: Resolving host name ftp.start.no... Connecting to (ftp.start.no) -> IP: 195.159.0.153 PORT: 21 Connected to (ftp.start.no) -> Time = 16ms Socket connected waiting for login sequence. 220 login3.powertech.no FTP server (Version wu-2.6.2-12) ready. USER clantwist 331 Password required for clantwist. PASS (hidden) Cannot login waiting to retry (30s)... jeg har bredbånd fra telenor avidi, hvis det har noe og si... Endret 18. november 2003 av Joakim87 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Har du registrert deg paa www.home.no eller www.start.no? Har du gjort det paa home bruker du ftp.home.no, gjorde du det paa start er adressen ftp.start.no (her maa du sende en melding til et nummer med ditt brukernavn som betaler engangsavgiften for aa laase opp ftp tilgangen). Lenke til kommentar
bidz Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Har hatt samme "problem" selv.. registrerte en home.no konto for over 3-4 måneder siden, og får enda ikke logget på ftp.. ordna derfor en konto til tilfelle det var noe galt, og fungerer heller ikke der.. vet også om flere folk som har samme problem.. har også sendt epost til home.no support for flere måneder siden, uten og få svar på dette.. virker som de bare gir ****** ... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Har hatt samme "problem" selv.. registrerte en home.no konto for over 3-4 måneder siden, og får enda ikke logget på ftp.. ordna derfor en konto til tilfelle det var noe galt, og fungerer heller ikke der.. vet også om flere folk som har samme problem.. har også sendt epost til home.no support for flere måneder siden, uten og få svar på dette.. virker som de bare gir ****** ... Samme her! Har gitt opp hele home.no Lenke til kommentar
k-nut Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg bruker hvertfall ftp.powertech.no når jeg logger meg på start.no Funker fint hos meg det, har aldri sendt noe sms til start.no. Knut Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg har også problemer med ftp.home.no. Har gitt opp det jeg også. Det virket før, men plutselig en dag klarte jeg ikke å logge meg på! Merkelig... Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 jaha.. home.no er dårlig... noen som vet om et annet nettsted som tilbyr gratis webhotel(ikke start.. det er ikke gratis).. hadde vært fint.. trenger et sted og legge en webside.. mvh joakim Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Start er gratis, er det ikke??! Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Har samma probleme med home.no Jeg har også prøvd start.no samma probleme der også Endret 19. november 2003 av [MarL] Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 eg og har problemer med home.no har brukt start i 3 år funka fett! Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 har samme problemet med home.no Lenke til kommentar
lallis Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ja, home.no suger. Ftp.start.no og ftp.powertech.no har ingenting med home.no og gjøre. Ser du spør etter andre som tilbyr gratis hosting, det er flust av dem. http://www.freeservers.com - eget 'domene' pluss diskplass, men da legger de reklame ved http://www.start.no - da får du http://home.no.net/brukernavn og e-post adresse, [email protected] Dette er to svært populære, prøv et lite søk på google, så finner du _mange_ flere Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 assa, men må ha isdn eller modem for og bruke start.no lal... noen som har noen andre forslag til gratis webhotel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå