Gå til innhold

Tidobling av antall "flyktninger" i januar.

Anbefalte innlegg

Da er januar snart over og folk som sa at strømmen av migranter begynte å bli mindre tok feil. :)

Ikke at det kom som en overaskelse da migrant-vennene her inne sier hva som helst for å ta vekk fokus fra disse "flyktningene" men tallene lyver ikke.

I januar i fjor kom det 5.550 "flyktninger" og i år er tallet 54.518.

Og ingenting tyder på at tallet blir mindre i februar, ser mer ut som det blir enda flere :)

http://data.unhcr.org/mediterranean/regional.php

• Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare idioter har vel trodd det skulle avta.

Jeg spådde 500 000 til Norge i løpet av 2016, men det kan ha vært et underestimat. Enkelte politikere hevder nå det kan komme 100 000 (antakelig langt flere) i måneden over Storskog om relativt kort tid.

• Liker 7
Lenke til kommentar

På tide at Hellas og Bulgaria tar seg sammen og stenger inngangen til Europa, hvis ikke må Romania og Croatia begynne å samarbeide med Ungarn. I tillegg burde Danmark bygge mur ved tyskergrensa. Hvis resten av landene feiler så er eneste håp for oss en stor grensekontroll langs hele grensen vår. Utenlandsbidragene våre bør egentlig kun brukes på en ting, bidrag til grensekontroll til andre europeiske stater.

• Liker 9
Lenke til kommentar

Jeg spådde 500 000 til Norge i løpet av 2016, men det kan ha vært et underestimat. Enkelte politikere hevder nå det kan komme 100 000 (antakelig langt flere) i måneden over Storskog om relativt kort tid.

haha, tulling.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN

Meld oss ut av Schengen, jeg tror selv at Norges grensekontroll mot Sverige og Danmark har ført til en reduksjon av asylflyktninger i den siste tiden, Schengen er død uansett.

Lenke til kommentar

Folk har påpekt at strømmen til Norge har avtatt. geita prøver seg på litt løgn igjen, ingenting nytt her.

Strømmen vil ikke avta, siden vi vente en haugvis strømning fra Sverige og, Det blitt kasta ut mange asylsøkere pga. eksplosjonen av stor kjøpesenter på Sverige. Da dette kommer til å inntreffe Norge og. Vi venter en HØY kriminalitet på Europa, også på USA nåsom Trump blir president. 

Meld oss ut av Schengen, jeg tror selv at Norges grensekontroll mot Sverige og Danmark har ført til en reduksjon av asylflyktninger i den siste tiden, Schengen er død uansett.

Dette er SV og MDG uenig om. SV har forlatet rødgrønne partiene. De står helt selvstendig med sine velgerne.

Ut av Schengen, ut av EØS, ut av FN.

Vi kan ikke tåle at andre land og organisasjoner skal overstyre vår grensekontroll.

Det er helt enig med, Men se deg for andre tråder. Der det samme temaene blir tatt opp, om igjen og om igjen. Disse argumentene finnes fra før i andre tråder, som har blitt upopulær i de siste tidene.

Jeg tror hele tråden er helt bortkasta.

Til og med Norge forventer at Russland skal ta imot 4.800 asylsøkere for aller sistegangsmulighet.

- Om Russland er trygg land?

Så lenge Russland er med på flyktningskonvensjonen og EMK, så er det en trygg land

• Liker 2
Lenke til kommentar

Grensen mot Russland er Schengen-grense, og det hjelper jo tydeligvis ikke stort.

At du gidder å svare dem...

• Liker 2
Lenke til kommentar

haha, tulling.

Kaster normalt ikke bort tid på å besvare fjollerier, i dag gjør jeg et unntak. Les deg opp

"- Dersom det skjer, kan Storskog bli hovedveien inn i Europa og 100 000 flyktninger i måneden er kanskje ikke et høyt tall en gang, mener Jo Inge Hesjevik i Finnmark Høyre."

http://www.nrk.no/finnmark/frykter-100-000-flyktninger-i-maneden-1.12778475

Mener han at de skal ta ruten igjennom Georgia? Jeg tror ikke den ruten er så lett, fordi Russland vil trolig nekte dem innreise med tog. De må trolig forfalske russiske dokumenter, og det er det bare noen som klarer. 

Majoriteten vil forsatt komme igjennom Hellas, men det vil kanskje komme flere igjennom Storskog, og til Finland.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er litt irriterende å høre om økonomiske flyktninger fra Afghanistan og Jemen som har fått høre at Norge hadde åpne grenser og slipper inn alle. Man kan bare tenke seg at menneskesmuglere og banditter tjener fett på å lyve til folk og transportere dem til land hvor de ikke kommer til å få opphold.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Her fant jeg en prognose over antall migranter over Middelhavet til Europa i 2016:

http://www.solkorset.org/politikk/invasjon/europa.xml

De regner det ut på en ganske fiks måte. Ikke bare gjetning der i gården. Så om trenden fra 2013-2015 fortsetter (og hvorfor skulle den ikke det?) kan vi vente ca 8,4 millioner ! Men det virkelig skremmende for Norge er at Sverige trekker til seg en så høy andel av disse hordene: Hele 16 % som asylsøkere (rent bortsett fra andre innvandrere). Det betyr at søta bror i år kan vente ca 1,3 millioner asylsøkere! Sug på den! Sist jeg sjekket hadde ikke Norge mer enn 5,2 millioner innbyggere. Hvis forholdene blir for jævlige i Sverige kan mange av migrantene trekke videre til et annet land i vest som dere kanskje har hørt om. Ja, god tur og vel bekomme. Det blir sikkert trivelig og jeg regner med at dere alle er begeistret. Det blir mangfold det! Vi får en uhyre rik kultur. Slik som Køln har fått. Og de redder pensjonene våre!

Husk at langt de fleste av migrantene er unge aggressive testosteronstinne arabiske menn ute på tokt for å plyndre, voldta og herje. Få kvinner og barn.

En annen interessant artikkel er denne:

http://whitegenocideproject.com/up-to-4-million-immigrants-expected-to-storm-europe-this-spring-un-wants-them-all/

Hristo Grigorov, the spokesman for the Bulgarian Red Cross said that a wave of 3 to 4 million so-called “refugees” will be storming Europe in Spring 2016 – 4 times as many who did in the whole of 2015.

Og hør på dette:

Das kündigte Entwicklungsminister Gerd Müller in einem Interview am Sonntag an. Er sagte: "Erst zehn Prozent der in Syrien und Irak ausgelösten Fluchtwelle ist bei uns angekommen. 8 bis 10 Millionen sind noch unterwegs." Dann sagte er weiter: "Der Schutz der Aussengrenzen funktioniert nicht, Schengen ist kollabiert." Müller gibt dann sogar zu: "Wir brauchen eine Reduzierung. Eine Million, wie im vergangenen Jahr, können wir nicht erfolgreich integrieren."

http://alles-schallundrauch.blogspot.se/2016/01/prognose-2016-noch-eine-million.html

Han sier altså at bare 10 % av strømmen har nådd Europa hittil og at ytterligere 8-10 millioner er på vei.

EU-kommisjonen spådde i november 2015 ytterligere  3 millioner migranter innen utgangen av 2016.

Der Flüchtlingsstrom wird nach Einschätzung der Europäischen Union auch im kommenden Jahr nicht abreißen: Die EU-Kommission erwartet bis Ende 2016 bis zu drei Millionen weitere Flüchtlinge.

http://www.welt.de/wirtschaft/article148466962/Zahl-der-Asylantraege-steigt-um-ueber-150-Prozent.html

Skjønt her sies det at det gjelder asylsøkere innen utgangen av 2017:

Die EU-Kommission schätzt die Zahl der Asylbewerber in Europa bis Ende 2017 auf drei Millionen.

http://www.merkur.de/politik/wie-viele-fluechtlinge-kommen-2016-nach-deutschland-6004062.html

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...