Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Kontraster i byen, part II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 ble noe rart ved full størrelse på enkelte steder. ellers så tror jeg at jeg kanskje ville prøvd å kutte litt på høyre side. Slik at bildet gikk kant i kant med bygningen og ikke ha den lille stripa med luft der 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Dette var egentlig av det mer vellykkede slaget. her får en skikkelig kontrast mellom nytt og gammelt, og det funker. Ellers er jeg enig med kuttforslaget til "sunshine" Godt observert og artig serie fra en kreativ skrulle:-) God helg! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Enig med du! "Litt" mer vellykket, denne konstellasjonen.. Det maleriske uttrykket passet faktisk bra.. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 ble noe rart ved full størrelse på enkelte steder. ellers så tror jeg at jeg kanskje ville prøvd å kutte litt på høyre side. Slik at bildet gikk kant i kant med bygningen og ikke ha den lille stripa med luft der Dette var egentlig av det mer vellykkede slaget. her får en skikkelig kontrast mellom nytt og gammelt, og det funker. Ellers er jeg enig med kuttforslaget til "sunshine" Godt observert og artig serie fra en kreativ skrulle:-) God helg! Enig med du! "Litt" mer vellykket, denne konstellasjonen.. Det maleriske uttrykket passet faktisk bra.. Hei gutta boys! La ut en versjon med kutt som foreslått, ble vel bedre av det tror jeg, ka dåkker syns? Malerieffekten blir litt underlig noen steder, men det er vanskelig å gjøre noe med i etterkant. Dere begynner vel å ble lei av disse Ålesundsbildene, jeg må prøve å finne på noe annet snart. Skulle tatt noen skikkelige uværsbilder i går, men det var vel nærmest umulig. Når det er mørkt, regnet står horisontalt, en greier ikke stå sjøl engang, da vet ikke jeg hvordan man tar bilder. Det må vel være innafra et hus eller en bil kanskje. Ha en fin lørdag da! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 ble noe rart ved full størrelse på enkelte steder. ellers så tror jeg at jeg kanskje ville prøvd å kutte litt på høyre side. Slik at bildet gikk kant i kant med bygningen og ikke ha den lille stripa med luft der Dette var egentlig av det mer vellykkede slaget. her får en skikkelig kontrast mellom nytt og gammelt, og det funker. Ellers er jeg enig med kuttforslaget til "sunshine" Godt observert og artig serie fra en kreativ skrulle:-) God helg! Enig med du! "Litt" mer vellykket, denne konstellasjonen.. Det maleriske uttrykket passet faktisk bra.. Hei gutta boys! La ut en versjon med kutt som foreslått, ble vel bedre av det tror jeg, ka dåkker syns? Malerieffekten blir litt underlig noen steder, men det er vanskelig å gjøre noe med i etterkant. Dere begynner vel å ble lei av disse Ålesundsbildene, jeg må prøve å finne på noe annet snart. Skulle tatt noen skikkelige uværsbilder i går, men det var vel nærmest umulig. Når det er mørkt, regnet står horisontalt, en greier ikke stå sjøl engang, da vet ikke jeg hvordan man tar bilder. Det må vel være innafra et hus eller en bil kanskje. Ha en fin lørdag da! ja jeg går helt klart får den nye klippa versjonen i v2. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Hei, Helene. Ja, denne "arkitektoniske transplantasjonen" er ikke så verst vellykket, og noen av de myke linjene i den gamle bygningen er overført til nybygget ! "Malerifunksjonen" er OK når bildet blir betraktet i vanlig visningsmodus, men "faller litt sammen" i fullstørrelse, etter min oppfatning ! Men du har et opplagt talent for å "se" motiver, og jeg er imponert over hvordan du søker nye uttrykk i bildene dine ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Jeg synes faktisk ikke det ser så mye mer malerisk ut - bar litt mjukere i kanta. Ellers fin kontrast mellom den mørke bygningen og den som jeg av vindusformen tenker er et bedehus eller menighetshus. Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg