:utakt Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Mulig dette spørsmålet heller burde gått i en av spillkategoriene, men det er i og for seg ikke direkte relatert til selve spillet heller. Uansett.. Jeg har et spill (Pro Evolution Soccer 2013) på DVD, og skulle gjerne installert det. Jeg setter platen i DVD-spilleren, autokjør starter, jeg får opp noen menyer og jeg klikker der jeg skal. Installasjonsprogrammet starter, men selve filkopieringen kommer aldri i gang. Jeg har latt den stå 15-20 minutter, men måleren står fast på 0%. Spillet har fungert før, men nå har jeg prøvd på to maskiner og jeg får samme problem på begge. Er det noe jeg kan gjøre for å komme rundt dette, eller er platen ødelagt? Lenke til kommentar
Tekky Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Har du prøvd å vaske platen med zalo eller tannkrem? Lenke til kommentar
Bergerud Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Hvilket OS bruker du? Windows 10? Forsøkt og høyreklikke på setup.exe og valgt "kjør som administrator/run as administrator" Kan virke som installasjonen ikke har rettigheter til å skrive filer.. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Er på Windows 10, ja. Skal prøve å kjøre som administrator, det har jeg ikke tenkt på. Tenkte jeg ville få en feilmelding hvis det var noe slikt, men det skjer altså ingenting. Prøver senere i dag! Lenke til kommentar
Bergerud Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Siden installasjonen er eldre enn systemet er den sikkert ikke tilplasset win10. Mener jeg har vært borti noe lignende før.. spesielt når man skal installere på C: Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) Jeg hadde så troa på at det skulle fungere å kjøre som administrator, men dengang ei. Plata snurrer og DVD-spilleren blinker for at den er opptatt, men det skjer ingenting nå heller. Jeg prøvde å sette på kompabilitetsmodus for Win 7 også, ingen forskjell. Søren. edit: nå skjer det noe! Måtte inn og sette "kjør som administrator for -alle- brukere". La det også i en annen mappe på C:\ enn standard Programfiler x86. Satser på at jeg kommer i mål nå, installasjonen er halvveis. Endret 30. januar 2016 av :utakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå