trym13 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 jeg har kjøpt meg hercules 9800pro og innstalert drivern og alt.. men for hver gang jeg booter PCen blir skjermen så liten igjenn.. så jeg må stille på de knappene som sitter på skjermen hver gang etter jeg har reboota. :S plagsomt.. noen som veit åssen jeg kan få stoppe dette ? save screen size og screen possision en gang for alle ? ? takker for alle svar Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Har du prøvd å trykke på pause/Break under POST og så stille inn skjermen? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Det vil jo hjelpe lite, da 80x25 textmode har en annen oppløsning og refresh-rate enn Windows-oppløsningen. Hvis du har en god skjerm skal den kunne lagre innstillingene dine i forskjellige oppløsninger, prøv det du. Personlig har jeg en LCD-skjerm og har ikke hatt denne problemstillingen på mange år - anbefales. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Har du høgreclicket skrivebord valgt egenskaper/instilinger/ og satt skjermoppløsning til f.x. 1024x768 pixler? og/eller gått videre på avansert og tittet deg litt rundt? Hvis du har gjort det får du belyse problemet litt mer Normalt skal det ikke vere nødvendig å stille på selve skjermen (med litt forbehold). Endret 18. november 2003 av sveinsel Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 transistorbass Skrevet 18/11/2003 : 13:03 Det vil jo hjelpe lite, da 80x25 textmode har en annen oppløsning og refresh-rate enn Windows-oppløsningen. Hvis du har en god skjerm skal den kunne lagre innstillingene dine i forskjellige oppløsninger, prøv det du. Personlig har jeg en LCD-skjerm og har ikke hatt denne problemstillingen på mange år - anbefales. Misforsto jeg. Trodde han mente under oppstart av pc, ikke windows. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 jeg stilte oppløsningen med og trykke høyreklikk i skrive bort.. så egenskaper. så stilte jeg den derfra.. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 jeg har forresten "HYUNDAI"Monitor 19"" TCO95 DynaFlat-X 30-110kHz 1600x1200 @ 85Hz Silver/Black" skjerm.. vis det kan hjelpe dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå