Gjest member-296438 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Honda Civic Type R Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 …en av dem.. Barskt bilde! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 …en av dem.. Barskt bilde! ..er det flere? Er bare et bilde jeg tok mens jeg ventet på min bil...som ikke var denne... Valgte Citroen fra samme forhandler, og kan vel si, med honda på hjertet, at det var mest fornuftig, med tanke på lommebok og levetid:-) Takker Helene Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 …en av dem.. Barskt bilde! ..er det flere?Er bare et bilde jeg tok mens jeg ventet på min bil...som ikke var denne... Valgte Citroen fra samme forhandler, og kan vel si, med honda på hjertet, at det var mest fornuftig, med tanke på lommebok og levetid:-) Takker Helene ..for noen så kanskje.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Hei, Pentaxen. Lekkert bilde av fronten på Honda Civic R, - 2016-modellen har en to-liters VTEC turboladet motor på 310 HK (232.5 KW), 400 Newtonmeter og en topphastighet på 269 km / time ! DET er absolutt noe å drømme om, og med en prislapp ned mot 600.000,- kr., blir det sannsynligvis mulighet for å beundre flere slike på nært hold det nærmeste året ! Jeg pleier å si at "... det er entusiastene som gjør livet morsomt for oss andre ", og det gjelder ikke minst på området "muskelbiler" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Hei, Pentaxen. Lekkert bilde av fronten på Honda Civic R, - 2016-modellen har en to-liters VTEC turboladet motor på 310 HK (232.5 KW), 400 Newtonmeter og en topphastighet på 269 km / time ! DET er absolutt noe å drømme om, og med en prislapp ned mot 600.000,- kr., blir det sannsynligvis mulighet for å beundre flere slike på nært hold det nærmeste året ! Jeg pleier å si at "... det er entusiastene som gjør livet morsomt for oss andre ", og det gjelder ikke minst på området "muskelbiler" ! M v h Albert. Takker Albert:-) Hva du vet.... Spec´ene på denne er direkte skremmende...og heldigvis har jeg fått banka inn så mye vett at jeg holder fingra av fatet, foreløpig... Var snakk om og ta denne ut til en fotoshoot til våren, og da har jeg nøklene i 1-2 døgn....får bare be en liten bønn om at det går bra. Fotograferingen er jeg ikke så bekymret for, mer transportetappene... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Hei, Pentaxen. Lekkert bilde av fronten på Honda Civic R, - 2016-modellen har en to-liters VTEC turboladet motor på 310 HK (232.5 KW), 400 Newtonmeter og en topphastighet på 269 km / time ! DET er absolutt noe å drømme om, og med en prislapp ned mot 600.000,- kr., blir det sannsynligvis mulighet for å beundre flere slike på nært hold det nærmeste året ! Jeg pleier å si at "... det er entusiastene som gjør livet morsomt for oss andre ", og det gjelder ikke minst på området "muskelbiler" ! M v h Albert. Takker Albert:-) Hva du vet....Spec´ene på denne er direkte skremmende...og heldigvis har jeg fått banka inn så mye vett at jeg holder fingra av fatet, foreløpig... Var snakk om og ta denne ut til en fotoshoot til våren, og da har jeg nøklene i 1-2 døgn....får bare be en liten bønn om at det går bra. Fotograferingen er jeg ikke så bekymret for, mer transportetappene... Hei, heldige Pentaxen. Det blir en spennende fotosession, - jeg håper du deler bildene med oss ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Den var da skikkelig blank og fin - og Abrahamsens auto har fått inn litt snikreklame ser jeg. Pass deg så ikke forbrukerrådet eller ett eller annet vesen kommer og tar deg. Du hadde vel ikke hjerte te' å konvertere denna te' svarthvit? Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Den var da skikkelig blank og fin - og Abrahamsens auto har fått inn litt snikreklame ser jeg. Pass deg så ikke forbrukerrådet eller ett eller annet vesen kommer og tar deg. Du hadde vel ikke hjerte te' å konvertere denna te' svarthvit? Roar Takker Kneppen:-) R skal være rød, ikke no mer og si! Ang. snikreklame, så skal du ikke se bort fra det faktum at jeg kjøpte bil av samme forhandler....dog et annet merke....nr. 6 i rekken fra samma butikken:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg