Gå til innhold

The Division BETA


Anbefalte innlegg

er det noen flere enn meg som har problemer med komme seg inn i spillet? jeg får at det har server maintenance og med en feilkode:  MIKE 20240078

 

Ser at de skulle ha maintenance igår fra klokken 10 og 3 timer utover.. Men har ikke funnet noe info om noe lignende i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg til at det ikke starter fra Steam som alle andre Ubisoft spill (Vært i flere år) samt ikke støtte for Win10 så må kjøre exe filen i win7 modus. Jeg refunda tvert. Er ca 1/10 av det visuelle som vi har sett i trailerne. Gameplayet er så utrolig kjedelig. MMO skyting, kan skyte et magasin i hodet på en fiende og han løper videre. Nei blehhhh.... uinteressant "New York" også siden du kan bare løpe rundt på gatene. Er du heldig finner du en stige her og der du kan klatre men nei...... aner ikke hva dem tenkte på når dem lagde dette.

Lenke til kommentar

Jeg og 3 av mine venner har alle farcry,assassians creed og the crew + The division. vi har aldri hatt problemer med at steam kjører via ubisoft/Uplay noen gang. Skjønner ikke hva folk gnåler og klager over :S

 

Mit intrykk av The division er at det er ganske bra, det er en treg start og litt mye "lette" greier men jeg trur dette vil ta seg opp. jeg velger og ikke spille så veldig mye i beta i fare for og bli lei en lang start slik at når spillet kommer så blir det kjedelig.

Lenke til kommentar

I tillegg til at det ikke starter fra Steam som alle andre Ubisoft spill (Vært i flere år) samt ikke støtte for Win10 så må kjøre exe filen i win7 modus. Jeg refunda tvert. Er ca 1/10 av det visuelle som vi har sett i trailerne. Gameplayet er så utrolig kjedelig. MMO skyting, kan skyte et magasin i hodet på en fiende og han løper videre. Nei blehhhh.... uinteressant "New York" også siden du kan bare løpe rundt på gatene. Er du heldig finner du en stige her og der du kan klatre men nei...... aner ikke hva dem tenkte på når dem lagde dette.

Brukerfeil...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg hadde ikke noe problem med å starte det fra steam, ubisoft klienten bare startet i bakgrunnen, har også win10..

 

Hvordan ser spillet ut i forhold til andre nye spill? Funker SLI enda, og bruker spilet noen cputråder?

 

Det funker bedre enn Tomb Raider ja, med meg så ligger det på 75-95 % på alle 3 kortene.. så for å være beta så funker SLI overraskende bra.

Det er ikke et CPU tungt spill, langt derifra.. 

For min del med 2560x1440p så ligger det på rundt 110-80 med AA og alt på maks, utenom hbao+, skrur jeg på den med alt annet på maks, så fyker FPSen ned til rundt 40.

Er et veldig vakkert spill om jeg får si det selv :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...