LarZen Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 (endret) Alltid hatt lyst til å ha en egen nettside hvor jeg oppdaterer med nyheter rundt spill og teknologi rundt dette. Er så amatør at det er flaut men nå er jeg litt igang da. Planen er å dele nyheter,skrive anmeldelser og kanskje få opp noe på YouTube etterhvert. Om du har lyst til å ta en titt så hadde jo det vært hyggelig! Og husk dette er på så lavt nivå som en kommer Klikk her for å ta en titt! Endret 4. februar 2016 av LarZen 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Ny trailer av Mirror's Edge og mulighet for å søke om å bli med i closed beta. Endret 4. februar 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Dette skal jeg sjekke ut LarZen. Tommel opp! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2016 Takk for det Jeg har aldri vært spesielt flink med å ordlegge meg så det blir deretter... Men det er noe å bruke tiden på. Og om noen synes det kan være av noe interesse så hadde det jo vært topp Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 (endret) Ny trailer av Mirror's Edge og mulighet for å søke om å bli med i closed beta. "Synes du parkour ser skikkelig tøft ut? Men du er som meg litt halvfeit og stiv som en stokk? Da kan det nok være greit å droppe et sykehus besøk og heller spille det kommende Mirror's Edge Catalyst." Haha Endret 8. februar 2016 av Disconnected Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 Er dette deg? Skikkelig bra bilde Synes det var helt greit skrevet jeg, hvertfall ikke dårligere enn mye jeg leser på gamer.no. Bra jobba, fortsett slik! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2016 Nei det er ikke meg men et random bilde jeg fant på google Det er bare en blogg så det blir litt så som så. Men jeg håper jo at jeg kanskje lærer meg å lage innlegg som har litt kjøtt på beina etterhvert som jeg forhåpentligvis får litt dreisen på det. Men hyggelig at dere titter innom Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2016 Destructive Creations ute etter å sjokkere igjen? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2016 Fallout 4 har fått et visuelt løft på konsoll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå