Delvis Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Ligger an til både ny bærbar og TV. I den forbindelse er det spørsmål om Widi er noe man bør ta med i betrakning? Ser ikke ut til å være så mye av det nå. Er Widi å regne som en framtidsrettet funksjon, eller er det mer på vei ut? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 WiDi er en fremtidsrettet funksjon. Spørsmålet er om WiDi kommer i 2016? Personlig så tror jeg ikke det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 WiDi er en fremtidsrettet funksjon. Spørsmålet er om WiDi kommer i 2016? Personlig så tror jeg ikke det. Ok, trodde man kunne bruke det med en gang jeg, hvis funskjonen var på både bærbar og på TV. Så da har jeg misforstått litt altså? Var ikke lett å finne ut noe om når det kommer i bruk. Er det noe som kan ligge langt fram i tid? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Du kan (selvfølgelig) bruke WiDi med en gang dersom begge enhetene du har støtter det. Med fremtidsrettet mente jeg at funksjonen er nyttig, men lite utbredt på enheter du får kjøpt i dag. Dette kan endre seg - i fremtiden. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Aha, takk for oppklaringen, og beklager misforståelsen Lenke til kommentar
tingo Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Det var nok like mye min misforståelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå