Kurt Lekanger Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Svar riktig på to spørsmål for å delta.KONKURRANSE: Vinn et headset med mikrofon og støydemping Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Hvilken måleenhet brukes ofte for å måle lydstyrke? Kult headset, hadde ikke hørt om det før nå. 1 Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Bruker det på jobben. God rekkevidde og god lyd. Vær oppmerksom på at dette er et headset som er rettet mot dem som driver mye med telefoni. Det betyr at ved innkommende anrop vil headsettet gå over i telefonimodus, og frekvensspekteret innsnevres kraftig. Det betyr at et slik headset ikke er egnet for bruk med Skype og gaming samtidig. Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Hvilken måleenhet brukes ofte for å måle lydstyrke? Feilkorrigert. Det finnes også andre måleenheter. Det korrekte svaret er ikke engang SI-enheten for lydstyrke. 1 Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Bruker det på jobben. God rekkevidde og god lyd. Vær oppmerksom på at dette er et headset som er rettet mot dem som driver mye med telefoni. Det betyr at ved innkommende anrop vil headsettet gå over i telefonimodus, og frekvensspekteret innsnevres kraftig. Det betyr at et slik headset ikke er egnet for bruk med Skype og gaming samtidig. Du kan justere instillinger via pc-suite/plantronics hub. Skal gå an å få den til å bruke bredere frekvensspekter. Men helt perfekt er den ikke. Jeg blir svett på ørene av den hvis jeg bruker headsettet i mer enn 20 minutt Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Bruker det på jobben. God rekkevidde og god lyd. Vær oppmerksom på at dette er et headset som er rettet mot dem som driver mye med telefoni. Det betyr at ved innkommende anrop vil headsettet gå over i telefonimodus, og frekvensspekteret innsnevres kraftig. Det betyr at et slik headset ikke er egnet for bruk med Skype og gaming samtidig. Du kan justere instillinger via pc-suite/plantronics hub. Skal gå an å få den til å bruke bredere frekvensspekter. Men helt perfekt er den ikke. Jeg blir svett på ørene av den hvis jeg bruker headsettet i mer enn 20 minutt Aha! Har ikke rotet for mye i innstillingene i Plantronics-programvaren, da jeg kun bruker headsettet til telefoni. Lenke til kommentar
Iyoda Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Skal vi få avsluttet denne konkurransen og se hvem som var vinneren denne uka eller? Lenke til kommentar
mobjo Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Ja, var det ingen med rett svar denne uka..? Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 Beklager at det tok litt tid – men her er vinneren av helgekonkurransen: http://www.tek.no/artikler/konkurranse-se-om-du-vant-i-helgekonkurransen/276630 Gratulerer til vinneren! (Det blir ny konkurranse allerede til helgen, om du ikke vant :-) ) Kurt Lekanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå