Christer1 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hei.. Lurer på om noen vet noe om Kodak EasyShare DX4530 ? Står at den har 5 MP?? Men er kameraet noe bra? Vet om 1 ting som er dårlig på det.. Videofunsjonen.. Den er ikke akuratt bra.. Noen som har eller vet noe om det? Eller kunne Sony Cyber-shot DSC-P52 eller Sony Cyber-shot DSC-P72 vært no? På forhånd takk Lenke til kommentar
coban Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg syntes kodak kameraene gir veldig gode bilder- kameraet er ikke laget for den avanserte brukeren, men mer for den brukeren som ønsker å kunne peke kameraet i en retning og trykke på knappen- pek og skyt. Ang. kvaliteten på bildene så har du jo den kodak effekten som det også kalles- du får svært livlig og gode bilder og jeg syntes at de er veldig pene! Stor plus til kodak for brukervennelighet- lettere kamera å bruke skal du lete lengre etter. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Si meg Christer1, får du snart bestemt deg for hva slags kamera du skal kjøpe? Du har nå postet 14 poster her, som alle omhandler kjøpsråd for deg. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 (endret) .! Endret 27. november 2003 av Christer1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå