Sladd88 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Hei! Noen som har tips om hvor jeg kan få tak i en 6pin kabel til skjermkortet mitt?Har en Corsair TX650M strømforsyning der jeg har rotet vekk alle kablene og mangler nå en 6pin til skjermkortet. Jeg har en 8pin eneste, men tror ikke jeg bør prøve å starte dataen med bare det?Skjermkortet krever 8pin+6pin. Takker for alle tips! Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Send mail til Corsair og hør om de kan sende deg en. Lenke til kommentar
Sladd88 Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Vil skjermkortet fungere med bare 8pin ? Noen som vet det? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Du kan prøve å starte opp, men det er ingen garanti for at det går. Hvis det ikke er nok så blir skjermbildet sort eller en feilmelding før boot. Har du forøvrig et par frie 4-pin molex-plugger? Normalt følger der med en overgang fra 2x4pin til 1x6pin. Hvor bor i landet bor du eventuelt? Endret 29. januar 2016 av efikkan Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Går ikke uten alle kablene tilkoblet. Failsafe. Slik er det iallfall stort sett alltid på nye skjermkort. Spør Corsair ja, beste forslaget. Eller kjøp ny PSU. Lenke til kommentar
Sladd88 Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Takk for mange svar! Fikk tak i kundestøtte via chat på corsair sine sider og bestilte en original kabel. Kom på 26dollar med express levering til Norge.Har ikke lyst å ødelegge kortet så får kjøre min heftige amd 6850 i ett par dager til hehe Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Tror du kunne fått en slik molex-overgang gratis fra et dusin brukere her inne (undertegnede inkludert).Lykke til med frakten, sist gang corsair sendte meg kabler tok UPS seg av fortollingen (kr. 0 pga lav verdi), men skulle ha 350kr i gebyrer eller noe slikt Det ble noen dyre EPS-kabler, gitt! 1 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Hadde samme greie med fractal. Var gratis Molex er jalla btw. Hadde kjøpt ny enhet jeg Lenke til kommentar
Sladd88 Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Setter pris på det, men har lest at den molex overgangen ikke er det optimale derfor ville jeg ha originalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå