Fotoskrulla Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Kontraster i byen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Trodde du var ute for å fotografere Tor jeg nå.. Igjen et flott bybilde, Helene! God Helg 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Trodde du var ute for å fotografere Tor jeg nå.. Igjen et flott bybilde, Helene! God Helg Går ikke an å fotografere noe nå, mørkt er det og ting fyker i lufta, nei nå er det ikke lurt å være ute.. Sitter forran peisen med katten på fanget og titter på bildene deres. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Hold deg fast!Flott eksempel på at arkitekter stort sett bare ser sitt eget, og glemmer at det skal passe inn.....Godt dokumentert! Endret 29. januar 2016 av member-296438 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Hold deg fast! Flott eksempel på at arkitekter stort sett bare ser sitt eget, og glemmer at det skal passe inn..... Godt dokumentert! Ja, dert så unektelig litt underlig ut, men det er jo ikke lett å bygge nytt i slike bymiljøer. Blir jo litt kleint å bygge noe som ligner på det gamle også. Så jeg tipper at arkitekten har tenkt at det er bedre å bryte skikkelig! Nå er det heftig ute, jeg hører småstein og greiner mot vinduene, jeg håper de ikke knuser... Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Ser ut til at Tor har vært her allerede (skjeve hus). Fine farger og spesiell arkitektur gjør bildet til mer en et "bybilde" . 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Ser ut til at Tor har vært her allerede (skjeve hus). Fine farger og spesiell arkitektur gjør bildet til mer en et "bybilde" . Tror det må ha blåst en container opp fra havna.. Takk for feiende flott kommentar! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Herlig bilde av den uvanlige bygningen liker fargene godt her! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Herlig bilde av den uvanlige bygningen liker fargene godt her! Så hyggelig at du likte det! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 God dokumentasjon på slike totalt malplasserte bygg(stilmessig)... 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Hei, Helene. Jeg er født og oppvokst i Fredrikstad, - "Plankebyen", og husker godt trehusbebyggelsen i sentrum av byen, - små, lave trehus som ville utvilsomt ha vært en attraksjon i dag ! Men byens politikere og næringsliv ville det annerledes, og de idylliske bymiljøene måtte vike for kolosser i betong / fasadeplater og glass. Enkelte av disse bygningene er, - etter min og manges mening, helt uten estetisk verdi, og en ordentlig skamplett for byen ! Når jeg ser på ditt interessante bilde, får jeg inntrykk av at Ålesund også har preg av å ha blitt vandalisert av kommunale byplanleggere og arkitekter ! PS: Hadde mellomkrigstidens politikere fått viljen sin, ville Gamlebyen i Fredrikstad, - Nord-Europas best bevarte festningsby, vært revet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Jeg ser her også at du er inspirert av gammel og moderne arkitektur. Kreativ. Hoper du har klar deg i stormen. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg