hdlarsen Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Spekkhogger i fjærsteinan Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Takk Helene Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Nei kanske ikke fototekniskt bra som du sier Harald, men viser hur nert spekkhoggere kan svømme og at man kan se dem fra land. Har sett mange i det siste hoppe over overflaten og blåse ute på fjorden mellom Andøya og Senjafjellene ? God helg! Hilsen Leif ? Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Nei kanske ikke fototekniskt bra som du sier Harald, men viser hur nert spekkhoggere kan svømme og at man kan se dem fra land. Har sett mange i det siste hoppe over overflaten og blåse ute på fjorden mellom Andøya og Senjafjellene ? God helg! Hilsen Leif ? Hei Leif Ja blei mange bilder mandag da jeg var på Andenes, mye hval ja både spekkhoggere og storhval. Vurdere en ny tur i morgen, ser an værmeldingen Vil jo ha litt sollys også. God helg Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Heftig, og ikke til å ta feil av. Flotte farger i vannet rundt om, og fjellene på Senja gjør seg, selv om de her ikke går i topp. Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Tusen takk Trond for kommentarer Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Nei kanske ikke fototekniskt bra som du sier Harald, men viser hur nert spekkhoggere kan svømme og at man kan se dem fra land. Har sett mange i det siste hoppe over overflaten og blåse ute på fjorden mellom Andøya og Senjafjellene ? God helg! Hilsen Leif ? Hei LeifJa blei mange bilder mandag da jeg var på Andenes, mye hval ja både spekkhoggere og storhval. Vurdere en ny tur i morgen, ser an værmeldingen Vil jo ha litt sollys også. God helg Hei Harald. Ja enig om lit sollys. Som du sier er å mye storhval ? Arbeider i uken då det beste lyset er og håper då på helga ? Hilsen Leif ? Lenke til kommentar
hdlarsen Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Nei kanske ikke fototekniskt bra som du sier Harald, men viser hur nert spekkhoggere kan svømme og at man kan se dem fra land. Har sett mange i det siste hoppe over overflaten og blåse ute på fjorden mellom Andøya og Senjafjellene ? God helg! Hilsen Leif ? Hei LeifJa blei mange bilder mandag da jeg var på Andenes, mye hval ja både spekkhoggere og storhval. Vurdere en ny tur i morgen, ser an værmeldingen Vil jo ha litt sollys også. God helg Hei Harald.Ja enig om lit sollys. Som du sier er å mye storhval ? Arbeider i uken då det beste lyset er og håper då på helga ? Hilsen Leif ? Hei Leif Blir tur til øya i morgen på mæ og en kompis. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Nei kanske ikke fototekniskt bra som du sier Harald, men viser hur nert spekkhoggere kan svømme og at man kan se dem fra land. Har sett mange i det siste hoppe over overflaten og blåse ute på fjorden mellom Andøya og Senjafjellene God helg! Hilsen Leif Hei LeifJa blei mange bilder mandag da jeg var på Andenes, mye hval ja både spekkhoggere og storhval. Vurdere en ny tur i morgen, ser an værmeldingen Vil jo ha litt sollys også. God helg Hei Harald.Ja enig om lit sollys. Som du sier er å mye storhval Arbeider i uken då det beste lyset er og håper då på helga Hilsen Leif Hei Leif Blir tur til øya i morgen på mæ og en kompis. God tur til Andøya Harald Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Hei, Harald. Takk for at du deler slike fantastiske naturopplevelser med oss, - det betyr lite at bildet kanskje ikke er fototeknisk perfekt, - jeg synes likevel det er "bra nok ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg