merterje Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Jeg har alltid brukt nettleseren Firefox, men så leste jeg nå på dinside.no at Chrome var raskere, ved søk da. Jeg lastet ned Chrome og jeg ble forbauset. Den var betydelig raskere. Men jeg liker likevel siden til Firefox bedre, synes den er mer oversiktlig. Jeg har da ikke satt meg helt inni bruk av Chrome, det er kanskje derfor. Men jeg savner denne tilpasninger som Vinduet i full skjerm og Finn på denne siden m.m. som jeg har på Firefox. Vet ikke hvor det eventuelt fins i Chrome ? Dessuten, hva med Sidestolpene (Bokmerke, Historikk etc.) som Firefox har ? Noen som bruker Chrome med tips ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Hastighetene mellom nettleserne er ubetydelig. Jeg anbefaler alle å slutte å lese på benchmarks og heller prøve ut begge nettleserne for å finne ut hvilken som er mest smidig og brukervennlig, og hvilken som fungerer best. Det som er så greit med Chrome og Firefox er at begge er gratis, og delvis fri programvare. Det gjør det uproblematisk å bare teste begge ut i en uke hver. Selv så bruker jeg Chromium som er en fri variant av Chrome uten HTML5-DRM og Google sin innebygde sporingsfunksjon, og årsaken til at jeg bruker Chromium er fordi det har fungert bedre for meg enn Firefox. Endret 29. januar 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Sidestolpe må du bare avvende deg, hvis du skal bruke Chrome. Jeg har søkt og leitet etter den, men konklusjonen har blitt at den mangler API for at utviklere av extensions kan implementere det på en OK måte. Du har noen kvasiløsninger, men bruk heller noe annet hvis det er viktig. Du blir bare frustrert og får færre hår på hodet hvis du forsøker å få det til i Chrome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå