Drikkeflaska Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Hei Jeg skal inn i luftforsvaret i september, men når jeg sjekker på forsvaret.no så ser det ut til at den eneste tjenesten man kan få som ikke består av kontorsitting er vakt og sikring. Er det noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Tja, f.eks. brannvern*, Crew Chief-assistent, droneflyger* og bakkeutstyrsoldat er vel ikke bare kontorsitting?? Men om du vil ha mest mulig "grønn tjeneste", så bør du nok over i enten Hæren eller Luftvern (sistnevnte har eget inntak, ikke samme som Luftforsvaret ellers.). *) Edit: sjekket hvilke opptak som var aktuelle for de forskjellige, da ble bildet litt annet. Endret 29. januar 2016 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Drikkeflaska Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Tja, f.eks. brannvern*, Crew Chief-assistent, droneflyger* og bakkeutstyrsoldat er vel ikke bare kontorsitting?? Men om du vil ha mest mulig "grønn tjeneste", så bør du nok over i enten Hæren eller Luftvern (sistnevnte har eget inntak, ikke samme som Luftforsvaret ellers.). *) Edit: sjekket hvilke opptak som var aktuelle for de forskjellige, da ble bildet litt annet. Skrev opp tre ønsker, i prioritert rekkefølge: luftvern, sambandsbn, luftforsvaret, og da var det luftforsvaret jeg fikk, så tviler på jeg kan søke om å få flytte over i verken hæren eller luftvern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå