Fermate Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Var en tur hos ASSA Abloy (som også eier Ving og Yale) på Ski i går. Teknisk sjef skulle kjøpe inn x hundre dørlåser med RFID og jeg var med for å se på API for å integrere styrings systemet i driftssystemene våre. Artig møte med demo av test avdelingen der roboter låste opp og igjen låser 1 000 000 ganger. Men uansett, de snakket bare om ZigBee når det gjaldt radio styring av låser. Hva er muligheten for å koble ZigBee mot HS? Plugin? Kontroller? Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Riktig at det er utgangspunkt i ZigBee, men det er en egenutviklet fw som ikke prater med annet utstyr. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Bruker du HS på jobb? Nei, Jeg tenkte på om en kunne kjøpe en ASSA ABLOY lås til hjemmebruk Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 HS er vel i ferd med å ferdigstille Zigbee integrering, sist jeg sjekket (ikke så lenge før jul). Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 31. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2016 Hva med kontroller? USB type? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Vites foreløpig ikke. Sikkert via USB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå