Gå til innhold

Pc til recording/VFX/GFX

Anbefalte innlegg

Hei jeg trenger litt hjelp med pc specs jeg er ute etter nokke eg kan spille csgo på å redigere i sony vegas pro 13 å adobe after effect å hold på med photoshop cc å cinema 4d må kunne ta 2 skjermer i 1080p takk for alle svar har budsjett på 10k

Endret av En god gutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lest noen tester av webcam og mener å huske at Logitech C920 og C930 var gode/ best i forhold til pris https://www.komplett.no/category/12730/webkamera?manufacturer=Logitech&subcategory=12731_1080p

Skjerm kommer an på om du vil ha en skikkelig spillskjerm eller noe helt ok billige greier. Jeg har en AOC 27" som er helt knall, men det er den billigste jeg fant som hadde bra kritikker. Er nok ikke den beste til CS.

Mus tastatur vet jeg ikke, har problemer med at skiten jeg har lager for mye lyd... Bruker et crappy trådløst tastatur siden det er relativt stille og har håndkle over mushånda :p

@Christian; Hva skal du rendre den med? Programvare mener du? Med specsa du har så vil jeg si 1 minutt pr minutt video, antagelig litt under (vanskelig å si eksakt da det er andre begrensinger enn CPU og GPU og jeg har ikke testet verken 5960X eller Ti). Jeg bruker Movie Studio Platinum 13 så det er bare der jeg kan gi en "utdannet gjettning". Regner med at du mener 30fps også, det er det jeg snakker om. 60fps tar ca dobbelt så lang tid (logisk? :p )

Endret av Belphegor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lest noen tester av webcam og mener å huske at Logitech C920 og C930 var gode/ best i forhold til pris https://www.komplett.no/category/12730/webkamera?manufacturer=Logitech&subcategory=12731_1080p

Skjerm kommer an på om du vil ha en skikkelig spillskjerm eller noe helt ok billige greier. Jeg har en AOC 27" som er helt knall, men det er den billigste jeg fant som hadde bra kritikker. Er nok ikke den beste til CS.

Mus tastatur vet jeg ikke, har problemer med at skiten jeg har lager for mye lyd... Bruker et crappy trådløst tastatur siden det er relativt stille og har håndkle over mushånda :p

@Christian; Hva skal du rendre den med? Programvare mener du? Med specsa du har så vil jeg si 1 minutt pr minutt video, antagelig litt under (vanskelig å si eksakt da det er andre begrensinger enn CPU og GPU og jeg har ikke testet verken 5960X eller Ti). Jeg bruker Movie Studio Platinum 13 så det er bare der jeg kan gi en "utdannet gjettning". Regner med at du mener 30fps også, det er det jeg snakker om. 60fps tar ca dobbelt så lang tid (logisk? :p )

Takker, makes sense at 60 fps tar dobbel tid ja. Får prøve meg litt mer i helga. :)

Lenke til kommentar

Vegas og Movie Studio er akkurat like når det kommer til rendering etter hva jeg vet. Forskjellene ligger i noen funksjoner, spesialeffekter og noe annet dilldall jeg ikke vet hva er siden jeg ikke bruker det :p Så har ikke Movie Studio 4K støtte heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...