Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Strai kjøkken kompatibel med ikea, epoq eller andre...

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på om Strai kjøkken fronter er kompatibel med f.eks ikea, epoq,HTH eller andre kjøkken. Vært merke opererer vel med standardmål i følge sine serier?

Trenger en spesialløsning i et hjørne som kun strai har. Tenkte da på mulighetene med å kjøpe kjøkkenskap osv fra ikea, epoq eller andre rimeligere og bruke f.eks strai fronter på resten av kjøkkenet.

Pga av spesialløsningen vil forskjellen i pris være 23 000,-. Og med et så ite kjøkken så blir det 50% dyrere. Problemet er at epoq og de rimeligere ikke tilbyr skråskap

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du lurer vel på om stammene er kompatible med andre fronter? 

Ja om stammene er kompatible med andre fronter og vica verca. Og om noen har noen ide om hvilke merker som er kompatible.

Er f.eks epoq, ikea fronter eller annet kompatible med  strai stammer. f.eks strai skråskap og andre vanlige skap.

Lenke til kommentar

Jeg sjekket ikea, sigdal og hth.. Ingen av dem gikk overens.

Vet ikke med strai men du får jævlig fine ikea kjøkken for brøkdel av det andre koster.

Tror eksempelvis det svarer seg å bytte stammer og det hele med nytt fra ikea enn å kjøpe nye fronter fra hth om det viser seg at strai og hth passer overens.

Jeg har rinelig stort kjøkken fra i fjor. Da kjøpte jeg alt.. Kjøleskap, fryseskap, integrert komfyr, dobbelsize induksjonstopp, toppmodell oppvask og integrert mikro pluss innredning, skapstammer , benkeplate, vask og blandebatteri pluss fronter hvit høyglans.

Det kom på 73000.- på ikea

Endret av ARJ
Lenke til kommentar

Problemet er at på den ene veggen må jeg ha et gulv til tak skråskap. Og epoq har ikke dette, og ikke ikea tror jeg. Tanken var da å kjøpe den lille veggen med skråskap fra strai og resten ikea, epoq eller hva som måtte passe. Og fronter fra disse. Uten dette problemet hadde det helt klart blitt ikea eller epoq men er Avhengig av skråskap for å utnytte plassen i rommet best mulig.

Lenke til kommentar

Som kjøkken-reklamasjonsmannen fra veidekke, med kontrakt om å reparere feil på kjøkken på nye leiligheter i Trondheim sa på forrige kontroll. 

Nå har jeg reparert kjøkken i 6 år, så når jeg skulle ha nytt solid kjøkken hjemm nå dro vi på ikea. 

Han mente det var det beste kvalitetsmessig.

Skal du ha skap inntil skrått tak? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...