syklitengutt Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Har lyst til å lyssette en trapp. Det jeg er på jakt etter er en kontroller som kan ta 16 1 m led striper 2 bevegelse sensorer. Det jeg så vil er at ledlysene skal være på 20 prosent fram til en sensor aktiveres så 100 prosent i x antall minutter. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Du trenger LED strips i løs vekt, dimmbare led drivere, programerbar dimmer og PIR detektorer. Jeg kunne lett laget noe sånnt med Xcomfort. Lenke til kommentar
syklitengutt Skrevet 2. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2016 Men x comfort er dyrt å krever programmering Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Om du er villig til å legge litt egeninnsats i det så får du jobben gjort billigere med en Arduino, et par transistorer, ledstrips og et sett sensorer. Eventuelt så kan du søke litt rundt etter ferdige løsninger ala dette Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Men x comfort er dyrt å krever programmeringDyrt er vel relativt men det koster en hel del mere en ingenting.At det krever programering er jo nettop det som gjør at det er mulig med xcomfort. En PLS kan helt sikkert ta seg av logikken her sammen med en dimmer med analogt grensesnitt av noe slag like så. Sikkert andre hjemmeautomasjonsløsninger som også kan løse problemet. Endret 2. februar 2016 av perpyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå