Arodem Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 – Vi må nå de syriske barna der de er, sier regjeringen.Regjringen vil få utviklere til å lage læringsspill myntet på syriske flyktningebarn Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Jaha... Så et spill som lærer folk å lese, hva er feil med og lære og lese på andre måter?. Hva med innvandrere fra andre land enn syria? Hvorfor vil utvikling av et mobilspill få 15 millioner kroner i støtte når star citizen ikke engang har fått mer enn 20 millioner kr på crowdfunding og er mest sannsynlig et spill med mer innehold. https://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen/description Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Jaha... Så et spill som lærer folk å lese, hva er feil med og lære og lese på andre måter?. Hva med innvandrere fra andre land enn syria? Hvorfor vil utvikling av et mobilspill få 15 millioner kroner i støtte når star citizen ikke engang har fått mer enn 20 millioner kr på crowdfunding og er mest sannsynlig et spill med mer innehold. https://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen/description Whoops star citizen har blitt gitt 295 millioner kr. Sto 2 134 374 kr på kickstarter Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Jaha... Så et spill som lærer folk å lese, hva er feil med og lære og lese på andre måter?. Hva med innvandrere fra andre land enn syria? Hvorfor vil utvikling av et mobilspill få 15 millioner kroner i støtte når star citizen ikke engang har fått mer enn 20 millioner kr på crowdfunding og er mest sannsynlig et spill med mer innehold. https://www.kickstarter.com/projects/cig/star-citizen/description Fordi alt som lages i regi av en regjering / land blir dyrere. Dette spillet må sikkert oppfylle en drøss med krav. Og det er fult mulig at de har pedagogiske eksperter som kan tilrettelegge spillet så det er spesielt effektivt for syriske barn. 15 mill er en bitteliten dråpe i behandlinga og integreringa av flyktninger. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Og hvor skal alle barna få tak i smarttelefoner eller nettbrett? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Og hvor skal alle barna få tak i smarttelefoner eller nettbrett? En del har kanskje allerede. Da syria var et godt utviklet land før krigen. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Så du tror ikke at det å ha penger til enhetene er et problem for den gjennomsnittlige syrianer siden de var godt utviklet før krigen? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Så du tror ikke at det å ha penger til enhetene er et problem for den gjennomsnittlige syrianer siden de var godt utviklet før krigen? Nei det jeg sier er at en del har det allerede. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Du sa at å ha penger til enhetene ikke er et problem ikke at de har dem alerede. Hvordan kan jeg vite hva du mener når du ikke skriver det? Tror forresten ikke de har særlig med smarttelefoner eller nettbrett. الدولة الإسلامية har sikkert konfiskert alt sammen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Du sa at å ha penger til enhetene ikke er et problem ikke at de har dem alerede. Hvordan kan jeg vite hva du mener når du ikke skriver det? Tror forresten ikke de har særlig med smarttelefoner eller nettbrett. الدولة الإسلامية har sikkert konfiskert alt sammen. Nei du sa, hvor skal alle barna få nettbrett og smart telefoner, jeg sa mange har nok allerede. Hverken du eller jeg skrev noe om penger. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Hvorfor dobbeltsjekker jeg ikke ting litt oftere Jeg må beklage på vegne av hjernen min, håper du ikke lo for hardt av meg Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Hvorfor dobbeltsjekker jeg ikke ting litt oftere Jeg må beklage på vegne av hjernen min, håper du ikke lo for hardt av meg Ikke noe problem, måtte dobbel sjekke selv. Lenke til kommentar
Hskaug Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Er så lei alt som har med syrere og invandrere. Det har vært kriger så lenge menneske har levd. Hva gjør denne krigen verre enn andre? Skulle tru dem var hellige eller lagd av gull. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Er så lei alt som har med syrere og invandrere. Det har vært kriger så lenge menneske har levd. Hva gjør denne krigen verre enn andre? Skulle tru dem var hellige eller lagd av gull.Det er vel ingen som har påstått at denne er værre en noen andre kriger. Så vi skal ikke hjelpe syrere fordi ISIS enn så lenge ikke har konsentrasjonsleire? Kom tilbake når 5 millioner av dere hsr blitt gasset? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå