Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overraskelsetur til besteveninne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør hvertfall ikke bestille flybiletter som har en satt dato, i tilfelle rottefelle. Planlegging er jo enkelt nok hvis du vet hva hennes interesser er og hva hun liker å gjøre sånn ellers (som jeg regner med at du gjør). Finne bra utesteder, ting som er verdt å se, butikker, museèr etc og sette opp en reiseplan med litt slingringsmonn, må jo være åpen for å kunne ta visse ting på sparket også :)

Edit; Det holder vel å lage et kort med en "invitasjon" og legge ved reiseplanen du lager :)

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Kva med å invitere ho med på ein mindre tur eller aktivitet på dei aktuelle dagane, alternativt få nokon andre til å gjere det? Då veit du at ho har fri til å reise slik at du kan bestille billettar utan å tenke på at ho kanskje ikkje kan reise akkurat då.

Sjølve planlegginga gjer du best ved å tilpasse eit program etter hennar interesser og din lommebok. Det er mange aktivitetar i London som både er gratis og svært kostbare, så det burde være mulig å få til noke som kan passe bra.

Lenke til kommentar

Ja, jeg tenker å evt klare å lokke henne til flyplassen, på forhånd finne ut om hun har planer, slik at jeg er sikker på datoen. Fly og hotell bør jo bestilles på forhånd, og tenker å pakke kofferten hennes slik at vi bare drar med en gang hun får biletten. Men vet ikke hvordan jeg skal lure henne slik at hun ikke forstår noe.. Og evt vite at det passer for henne de dagene

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

England er ikke del av Schengen, så det er mulig at reisebyrået/flyselskapet vil ha passnummeret hennes før turen.

Edit: du må også finne en løsning sånn at hun har med seg passet når dere skal dra.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

England er ikke del av Schengen, så det er mulig at reisebyrået/flyselskapet vil ha passnummeret hennes før turen.

Edit: du må også finne en løsning sånn at hun har med seg passet når dere skal dra.

takk for svar! det hadde jeg faktisk ikke tenkt på :o ! Må evt klare å pakke det med meg før vi drar :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...