d'espresso Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Helt enig, adresserer først og fremst; I denne tråden: Mangelen på seriøse responser og den totale mangelen på respekt for TS sitt spørsmål, og Generelt i jusdelen av forumet: Folk som mangler kompetanse som uttaler seg på en slik måte at det ser ut som om de har det, samt krangler på åpenbart feil ting. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Les gjennom tråden en gang til, trådstarter har fått rikelig med seriøse svar. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Les gjennom tråden en gang til, trådstarter har fått rikelig med seriøse svar. Ok, ser nå at det er litt mer 50/50 enn det jeg først trodde. Er vel ikke mer enn 60/40-forhold mellom tulle- og seriøse svar. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 #prestinevognkortmatters Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Vel, legg merke til at trådstarters problemstilling er ferdig diskutert/besvart før tøyse/humorinnleggene starter. Lenke til kommentar
Lynnedslaget Skrevet 4. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Oppdatering: Jeg har vært i kontakt med stasjonssjefen ved politistasjonen som stod for kontrollen. Stasjonssjefen syntes det var "slapt" at politibetjenten ikke gikk inn i politibilen med vognkortet. Hvis jeg vil sende en formell klage er jeg velkommen til å gjøre det. Vi snakket ikke om erstatning for ødelagt vognkort. Dette er noe jeg vil ta skriftlig, hvis det dukker opp utgifter i forbindelse med utstedelse av nytt vognkort. Når jeg mottar det nye vognkortet vil jeg laminere det hos en profesjonell. Jeg kommer tilbake med hvordan det går. Endret 4. februar 2016 av Lynnedslaget Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Er det lov å laminere et vognkort...? Sjekk det først, du. Det vil si, du må vel bestille et nytt in person, så du kan like gjerne spørre da. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Oppdatering: Jeg har vært i kontakt med stasjonssjefen ved politistasjonen som stod for kontrollen. Stasjonssjefen syntes det var "slapt" at politibetjenten ikke gikk inn i politibilen med vognkortet. Hvis jeg vil sende en formell klage er jeg velkommen til å gjøre det. Vi snakket ikke om erstatning for ødelagt vognkort. Dette er noe jeg vil ta skriftlig, hvis det dukker opp utgifter i forbindelse med utstedelse av nytt vognkort. Når jeg mottar det nye vognkortet vil jeg laminere det hos en profesjonell. Jeg kommer tilbake med hvordan det går. Skal du sende formell klage da? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Er det lov å laminere et vognkort...? Sjekk det først, du. Det vil si, du må vel bestille et nytt in person, så du kan like gjerne spørre da. Nytt vognkort kan bestilles på nett. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå