Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lang tid bruker du før du går videre med å date etter bruddet?


Anbefalte innlegg

Jeg har vært igjennom et smertefullt brudd, men skal forsøke å komme meg videre. Det er ca 1 måned siden. Da ble det helt slutt for godt. 

 

Jeg må ærlig innrømme at jeg stresser litt, for jeg føler at alle andre løper videre på date med en gang etter et brudd, mens jeg har nå gått en måned uten å ha møtt noen. Og jeg kan sikkert gå fint lengre, men jeg har tenkt å forsøke å presse meg selv videre. 

 

Han dumpet meg, og jeg hadde sterke følelser for han, forholdet og kontakten var av og på hele tiden, og dermed så håpet jeg hele tiden på at han kom tilbake, men nå slutter jeg å håpe på det, og tenker videre. 

 

Noen som har strevd som meg, med nedsatt selvtillit og tanken på dating, redsel for avslag, osv ,Og desverre ikke helt over eksen, og derfor gruer seg til å løpe ut å date? Men et steg må jeg begynne. Fint å få tips, og greit å vite hvor lang tid dere andre har brukt. Håper at jeg er litt normal som har gått uten å date i en måned nå ;)

 

 



Anonymous poster hash: d633c...e8e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var hodestups forelsket i noen og jeg fant ut at den personen var aktiv på datesider ett år inn i forholdet så selv om hjertet mitt ville fortsette sa hodet mitt at jeg da ikke var med den personen jeg burde være med og at det forholdet før eller senere ville ryke.

 

Jeg sa pent ifra at jeg var veldig glad i den personen men at jeg ikke følte jeg hadde tid i livet mitt til å gamble på motivene for denslags.

 

Det ble noen tårefylte kvelder alene men jeg kastet meg rett ut idet igjen og tvang meg selv til å tenke at følelsene for den personen kom til å ebbe ut så den eneste som ville tape på å vente var meg. Jeg traff noen andre etter bare en måneds tid og selv om jeg av og til kjente stikket i hjertet fra det forrige forholdet gikk det nye bedre og bedre etterhvert som jeg konsentrerte energien min på denne nye personen som fortjente det og savnet etter den forrige ble mindre og mindre til det forsvant helt.

 

Dey kommer helt sikkert an på hva for en type du er. Jeg klarte å holde hodet kaldt og tenke klart selv om hjertet sa noe annet. Det hjalp å skrive ned følelsene for å sortere det positive og negative.

 

Dette er mange år siden og jeg er glad jeg kastet meg i det isteden for å bruke måneder på å drukne meg i sorger alene.

 

Anonymous poster hash: 50c4a...7ea

Lenke til kommentar

Ok da er jeg ikke alene om at det kan ta tid. Er jo bare gått en måned siden jeg var med han sist. Jeg håpet helt til nå at han kom tilbake men nå har jeg innforstått meg med at jeg får begynne med å lage noen profiler og hvis det dukker opp en interessant mann så møte han å se. Livet må videre. Men jeg er nok ikke alene om å behøve tid på meg.

Lenke til kommentar

Atter en tråd med samme, selvforklarende spørsmål. Kan du ikke bare ha EN tråd hvor du samler alt sammen, Heartlife? Akkurat nå ligger det rundt 10-15 tråder fra deg på under en måned. Hadde du hatt en tråd hadde vi sluppet å "sitte oss inn" i situasjonen din gang på gang. 

 

Jeg skjønner jo at du søker "trøst" og råd fra andre som har vært i lignende situasjoner. Jeg vil helt ærlig råde deg til profesjonell hjelp. 

 

Har du klart å kutte kontakten helt med eksen din nå? Jeg håper du svarer "ja".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Atter en tråd med samme, selvforklarende spørsmål. Kan du ikke bare ha EN tråd hvor du samler alt sammen, Heartlife? Akkurat nå ligger det rundt 10-15 tråder fra deg på under en måned. Hadde du hatt en tråd hadde vi sluppet å "sitte oss inn" i situasjonen din gang på gang. 

 

Jeg skjønner jo at du søker "trøst" og råd fra andre som har vært i lignende situasjoner. Jeg vil helt ærlig råde deg til profesjonell hjelp. 

 

Har du klart å kutte kontakten helt med eksen din nå? Jeg håper du svarer "ja".

Leave her be!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Atter en tråd med samme, selvforklarende spørsmål. Kan du ikke bare ha EN tråd hvor du samler alt sammen, Heartlife? Akkurat nå ligger det rundt 10-15 tråder fra deg på under en måned. Hadde du hatt en tråd hadde vi sluppet å "sitte oss inn" i situasjonen din gang på gang. 

 

Jeg skjønner jo at du søker "trøst" og råd fra andre som har vært i lignende situasjoner. Jeg vil helt ærlig råde deg til profesjonell hjelp. 

 

Har du klart å kutte kontakten helt med eksen din nå? Jeg håper du svarer "ja".

Jeg har forstått at jeg må videre. Det er ikke eksen jeg snakker om nå. Han har dumpet meg, og det vet du, men det er ikke det jeg sitter her å lager tråd om. Det er om at jeg ønsker å være kjappest mulig videre nå ;) . Dermed vurderer jeg faktisk å sitte i gang med dating.

 

Siden du spør: Jeg har ikke kontakt med eksen min. Og jeg sitter ikke å tror at han vil komme tilbake lenger. Dessuten så var han ikke enkel å forstå seg på.  Jeg velger heller å verdsette meg selv, og ta vare på meg selv, og gå videre, og forsøke å finne en som bryr seg om meg i stedet. :) . Det var en positiv tråd ;)

 

 

 

Atter en tråd med samme, selvforklarende spørsmål. Kan du ikke bare ha EN tråd hvor du samler alt sammen, Heartlife? Akkurat nå ligger det rundt 10-15 tråder fra deg på under en måned. Hadde du hatt en tråd hadde vi sluppet å "sitte oss inn" i situasjonen din gang på gang. 

 

Jeg skjønner jo at du søker "trøst" og råd fra andre som har vært i lignende situasjoner. Jeg vil helt ærlig råde deg til profesjonell hjelp. 

 

Har du klart å kutte kontakten helt med eksen din nå? Jeg håper du svarer "ja".

Leave her be!

 

 

:) ja  riktig , takk :)  dette er kun snakk om fremtiden. Man må tenke fremover :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...