Gå til innhold

Heroes of might and magic 5

Anbefalte innlegg

Jeg er en harbarka heroes of might and magic fan og jeg nå sitter jeg å venter på at en eller anne produsent skal si at; "Ja, vi driver å utvikler homm5 nå" :D

Jeg har mine formeninger om hvordan dette spillet burde være og her er de:

- Flere borger enn det har vært før, med mulighet for flere "dyr" som man kan kjøpe.

- Mulighet for å oppgradere dyrene (og bygningene) slik som det var i homm3 og ikke slik de hadde gjort det i 4'ern for det var rett og slett BAD :grumpy:

- Ikke gjøre slik at hvis du bygger en bygning så kanselerer du muligheten til å bygge en annen bygning slik som de gjorde i homm4.

- Mulighet for større kamper med litt flere "dyr" enn i 3'ern, men gjerne samme kameravinkel:) Og gjør dyra like "feite" igjen som de var på 3'ern, for de 4'ern så det ut som alle hadde fått anoreksia! Det tok seg ikke bra ut :grumpy:

- Mange flere spells/artifacts osv.

- IKKE la helte få bevege seg som i homm4, men la han stå rolig oppi hjørnet som i homm3 :yes:

- En ting vi kan ta i med fra 4'ern er oppgraderingssystemet på helten, slik at han kan bli gradmaster.

Det var en ting jeg virkelig likte med 4'ern ja :!:

- Musikken i noen av borgene i 4'ern var jo rett og slett helt ****** da :grumpy:

Ei dame som skriker AAAAAAaaaaaAAAAA er ikke noe særlig behaglig å høre på, men musikken i 3'ern derimot.. Den var en fryd for øret :yes:

Mao: Musikk som er inspirert i fra 3'ern er hjertlig velkommen i en evt 5'er ;)

Noen andre som har noen formeninger om hva som burde bli tatt med i en evt 5'er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å være ærlig tror jeg at om HoMM 5 skal bli populært, så trenger man mer nyvinning enn mer av det samme + litt extra...det er det man bruker addons til. HoMM 5 (hvis det kommer) bør endre på både interface, større variasjon og forgreninger mellom rasene/heroene, bedre balanse og variasjon i rekrutterbare units samt nye mission goal...er lei av å lete meg ihjel etter en siste unit som er på rømmen....

Lenke til kommentar

Bedre balanse, ja den er jeg med på!

var jo likt sykt stor forskjell på f.eks Castle og Fortress i 3'ern, men i 4'ern så fikk de LITT bedre balanse mellom borgene, men desverre ikke nok.

Hvis de skal lage en 5'er så burde de ta seg GOD tid med og gjevne det ut, slik at det ikke blir som med 3'ern hvor mange valgt de beste borgene.

Spille burde bli så ballansert slik at man ikke kan si at den eller den borgen er "best" :yes:

Grafikken burde selvfølgelig bli oppgradert, men de burde beholde samme "snittet" som de hadde i 3'ern.

Kom gjerne med konkrete ting som dere vil ha med i en evt 5'er ;)

Lenke til kommentar

At man velger mellom bygningene er ganske tøft sier nå jeg. Da må man velge f.eks enten bueskytter eller kriger...

Musikken i 4'ern er bra, kanskje med noen få unntak. Den dama som skrek aaaaAAAaaaa skremte meg godt første gangen.... :wow:

Jeg liker det at heroen blir med på slagmarken, slik at man kan ta de ut, før kampen er slutt.

Fete dyr er bra!!! (slutt på dyremishandling... :woot: )

Oppgradering er bra.

Lenke til kommentar

Ugh, hvis heltene i 5ern også skal kunne brukes i Combat og være like ELENDIGE som i 4ern gidder ikke jeg spille det iallefall. Møkk lei av å trykke "Defend" på dem :(

Jeg mener forresten at HoMM5 ville blitt et perfekt spill hvis de bare gjorde slik som med de tidligere, untak av 4ern: Samme gamle greiene med bedre grafikk og veldig små nyheter. Går HELT perfekt for meg. Så lenge historien og mapene i spillet er bra ville jeg kjøpt det. Var mektig skuffet over hvordan 4ern var, jeg vil ha tilbake det gamle!

Lenke til kommentar

Hei igjen.

Etter et lenge ukklart forhold, begynte jeg her en dag å være glad i UbiSoft ja! :love:

Som nevnt her ;) har Celestial Heavens fått takk i HoMM5's nye produsent. Han gir intrykk at han er veldig interesert i tilbakemeldinger fra community'en. Og at utviklerne av HoMM skal lytte til hva fans har å si, men samtidig ønsker han ikke en haug med mails til UbiSoft. Så han foreslår debatt rundt HoMM5 i community'en som så sender over forslagene. (luring :) )

Om dere ønsker at deres forslag skal bli hørt bør dere nok skrike ut på større HoMM sider som f.eks http://dynamic3.gamespy.com/~homm/

Hilsen Gaute :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...