Session^^ Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Hei. Som tittel sier: Er dette kortet ok eller bør jeg styre unna Gainward? http://www.multicom.no/gainward-geforce-gtx-980-4gb/cat-p/c/p10633483 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Du bør styre unna Multicom. Gainward er greit merke det, og det er en fin pris for et GTX980 det der. Men demovare fra Multicom har aldri gått bra for meg. Fatter ikke hva de driver med der inne.. Ellers er GTX980 selv til den prisen kanskje ikke det beste kjøpet man gjør, det kommer an på hva man skal bruke det til. Man får 2xGTX970 for ~6000Kr. Eller ett GTX980ti for rundt 7000Kr. Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Du bør styre unna Multicom. Gainward er greit merke det, og det er en fin pris for et GTX980 det der. Men demovare fra Multicom har aldri gått bra for meg. Fatter ikke hva de driver med der inne.. Ellers er GTX980 selv til den prisen kanskje ikke det beste kjøpet man gjør, det kommer an på hva man skal bruke det til. Man får 2xGTX970 for ~6000Kr. Eller ett GTX980ti for rundt 7000Kr. Ok, takk for tips! Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Stockkjølere dør så si aldri VS 2-3vifte-kjølere, så litt mer sikkert å kjøpe på shady plasser. Men rma er verdt å ta i betraktining. Dvs cdon,netonnet, dustin er ikke noe man vil ha rma hos, og som de skriver over her multicom. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Ikke hatt problemer med Multicom her. Kjøpte en laptop hos de hvor vifta bråkte noe helt for jævlig (Ikke normal vifte støy) å fikk returlapp å ny laptop innen 14 dager. Har de lov å selge produkter som er levert inn pga RMA som demovare? Er jo en grunn til at produktet er sendt tilbake igjen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 problemet jeg finner med multicom er at de ikke sletter produkter de ikke har multicom kommer opp på de fleste produktene på prisjakt, men produktene er utgått og skaffes ikke lengre Lenke til kommentar
dopus Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 stemmer det han over skriver. Bestillte et monster bt sportsøreplugger/headset. Dem var billigst på dette. Alt vel og bra inntill det hadde gått tre dager. Da fikk jeg plutslig beskjed om at headsettet plutslig ikke var lagervare, og at dem ikke hadde tilsvarende eller bedre headset å gi meg istedet for. Fikk pengene tilbake etter noen dager, men følte meg egentlig lurt. Er egentlig dette inntrykket jeg har hatt av multicom dem siste 5-6 årene, at dem ikke driver seriøst. Er lenge siden jeg regnet dem i samme katogori som komplett og Ps. Så min menging. STYR UNNA, du bill bare bli skuffet når dem gir beskjed at dem dessverre ikke har produktet på lager. Lenke til kommentar
skripis Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 stemmer det han over skriver. Bestillte et monster bt sportsøreplugger/headset. Dem var billigst på dette. Alt vel og bra inntill det hadde gått tre dager. Da fikk jeg plutslig beskjed om at headsettet plutslig ikke var lagervare, og at dem ikke hadde tilsvarende eller bedre headset å gi meg istedet for. Fikk pengene tilbake etter noen dager, men følte meg egentlig lurt. Er egentlig dette inntrykket jeg har hatt av multicom dem siste 5-6 årene, at dem ikke driver seriøst. Er lenge siden jeg regnet dem i samme katogori som komplett og Ps. Så min menging. STYR UNNA, du bill bare bli skuffet når dem gir beskjed at dem dessverre ikke har produktet på lager. FYI så er det nå Multicom som driver PS, så de har samme programvare til nettbutikk og hjemmesiden. Og sikkert like dårlige rutiner på vedlikehold av lagerlistene. En kamerat har kjøpt en del av Multicom, til og med ringt inn for å få bekreftet om de har varene på lokalt lager. Jaja! var svaret, før det tok en uke å sende de ut... Lenke til kommentar
dopus Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Handllet en del hos ps før, men nå er det stort sett komplett.no, dustin eller netonnet. og av disse er det komplett som er klart best på kundesupport. Og komplett har eget lager ikke fjernlager hos levrandør slik enkelte mindre webbutikker driver med. Lenke til kommentar
War Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Multicom har jukselager for å friste folk til å bestille. Ikke alle som gidder å endre når det er betalt og det kan ta en uke å få pengene i retur. Skjedde med mine minnebrikker også og da jeg ringte for å klage så sa de at noen hadde kjøpt de 0,1 sek før meg.... Lite sansynlig med ddr4-brikker til 8 laken før ddr4-kh kom i landet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå