Gå til innhold

TIlbud på GAINWARD GeForce GTX 980 4GB. Kjør eller styr unna?


Session^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør styre unna Multicom. :p

 

Gainward er greit merke det, og det er en fin pris for et GTX980 det der. Men demovare fra Multicom har aldri gått bra for meg. Fatter ikke hva de driver med der inne..

 

Ellers er GTX980 selv til den prisen kanskje ikke det beste kjøpet man gjør, det kommer an på hva man skal bruke det til. Man får 2xGTX970 for ~6000Kr. Eller ett GTX980ti for rundt 7000Kr.

Lenke til kommentar

Du bør styre unna Multicom. :p

 

Gainward er greit merke det, og det er en fin pris for et GTX980 det der. Men demovare fra Multicom har aldri gått bra for meg. Fatter ikke hva de driver med der inne..

 

Ellers er GTX980 selv til den prisen kanskje ikke det beste kjøpet man gjør, det kommer an på hva man skal bruke det til. Man får 2xGTX970 for ~6000Kr. Eller ett GTX980ti for rundt 7000Kr.

Ok, takk for tips!

Lenke til kommentar

Ikke hatt problemer med Multicom her. Kjøpte en laptop hos de hvor vifta bråkte noe helt for jævlig (Ikke normal vifte støy) å fikk returlapp å ny laptop innen 14 dager.

 

Har de lov å selge produkter som er levert inn pga RMA som demovare? Er jo en grunn til at produktet er sendt tilbake igjen.

Lenke til kommentar

stemmer det han over skriver.

 

Bestillte et monster bt sportsøreplugger/headset. Dem var billigst på dette. Alt vel og bra inntill det hadde gått tre dager. Da fikk jeg plutslig beskjed om at headsettet plutslig ikke var lagervare, og at dem ikke hadde tilsvarende eller bedre headset å gi meg istedet for. Fikk pengene tilbake etter noen dager, men følte meg egentlig lurt.

 

Er egentlig dette inntrykket jeg har hatt av multicom dem siste 5-6 årene, at dem ikke driver seriøst. Er lenge siden jeg regnet dem i samme katogori som komplett og Ps.

 

Så min menging. STYR UNNA, du bill bare bli skuffet når dem gir beskjed at dem dessverre ikke har produktet på lager.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

stemmer det han over skriver.

 

Bestillte et monster bt sportsøreplugger/headset. Dem var billigst på dette. Alt vel og bra inntill det hadde gått tre dager. Da fikk jeg plutslig beskjed om at headsettet plutslig ikke var lagervare, og at dem ikke hadde tilsvarende eller bedre headset å gi meg istedet for. Fikk pengene tilbake etter noen dager, men følte meg egentlig lurt.

 

Er egentlig dette inntrykket jeg har hatt av multicom dem siste 5-6 årene, at dem ikke driver seriøst. Er lenge siden jeg regnet dem i samme katogori som komplett og Ps.

 

Så min menging. STYR UNNA, du bill bare bli skuffet når dem gir beskjed at dem dessverre ikke har produktet på lager.

FYI så er det nå Multicom som driver PS, så de har samme programvare til nettbutikk og hjemmesiden. Og sikkert like dårlige rutiner på vedlikehold av lagerlistene.

 

En kamerat har kjøpt en del av Multicom, til og med ringt inn for å få bekreftet om de har varene på lokalt lager. Jaja! var svaret, før det tok en uke å sende de ut...

Lenke til kommentar

Multicom har jukselager for å friste folk til å bestille. 

Ikke alle som gidder å endre når det er betalt og det kan ta en uke å få pengene i retur. 

 

Skjedde med mine minnebrikker også og da jeg ringte for å klage så sa de at noen hadde kjøpt de 0,1 sek før meg....

Lite sansynlig med ddr4-brikker til 8 laken før ddr4-kh kom i landet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...