Gjest member-296438 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Cactus Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Stilig bilde av renaulten! (Har enda citroen-bildene dine i bakhue, de var også flotte). Artig at noen fremdeles tør lage noe annerledes på bilfronten også. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Stilig bilde av renaulten! (Har enda citroen-bildene dine i bakhue, de var også flotte). Artig at noen fremdeles tør lage noe annerledes på bilfronten også. mvh Fredrik Takker Fredrik:-) PS. Renault er noe jeg drikker....Citroen C4 Cactus er det jeg kjører, vel og merke når jeg ikke har Renault innabords...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Flott bilde med stilige design detaljer , en stilig Citroen . Gratulerer med ny bil !!! Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Stilig bilde av renaulten! (Har enda citroen-bildene dine i bakhue, de var også flotte). Artig at noen fremdeles tør lage noe annerledes på bilfronten også. mvh Fredrik Takker Fredrik:-) PS. Renault er noe jeg drikker....Citroen C4 Cactus er det jeg kjører, vel og merke når jeg ikke har Renault innabords...... He,he der ser du hvor mye jeg har greie på biler, Pål! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Stilig bilde av renaulten! (Har enda citroen-bildene dine i bakhue, de var også flotte). Artig at noen fremdeles tør lage noe annerledes på bilfronten også. mvh Fredrik Takker Fredrik:-)PS. Renault er noe jeg drikker....Citroen C4 Cactus er det jeg kjører, vel og merke når jeg ikke har Renault innabords...... He,he der ser du hvor mye jeg har greie på biler, Pål! He he, men du har greie på Renault..... http://www.tek.no/bildekritikk/bilde/renault/1351584 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Flott bilde med stilige design detaljer , en stilig Citroen . Gratulerer med ny bil !!! Mvh Alec Takker Alec:-) Som fotograf, en sann amatør i så måte, er jeg svak for design. Når det er sjarm i tillegg, er jeg solgt.... Falt for denne med første gang jeg så den. Litt gøy med det som ikke er A4. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Ser det er mye fram og tilbake vedrørende Renault-varianter. Renault-bil en god på design, Renault-drikke er god på smak. Når det gjelder selve bildet, så er det meget godt på komposisjon og utsnitt. "Skarp analyse dette". Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Tøft bilde! Likte godt kameravinkel og utsnitt! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Takker Ragnar og Helene:-) har alltid vært svak for Franske løsninger..... Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Flott bilde, både komposisjon og teknisk. Friskt pust i den folkelige enden av prisskalaen denne Cactusen, Hatten av for Citroën (nok en gang) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Flott bilde, både komposisjon og teknisk. Friskt pust i den folkelige enden av prisskalaen denne Cactusen, Hatten av for Citroën (nok en gang) Takker Lassern:-) Apropos hatt, så kjører jeg uten.....foreløpig:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg