mesterbenji Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Hei tusen takk for hjelpen, er greit og vite hva man kan forvente seg fra banken selv om det virker litt snodig, har god styr på egen finans så det skapte i og for seg selv ingen problemer for meg men var litt ubehagelig om ikke annet og få en missvisende sum som disponsibelt beløp i banken. Men ikke være en at det ble en "ja vel da" reaksjon ut av det Tusen takk for og klarere opp saken setter veldig pris på hjelpen, samt en svært grunding og lett forståelig forklaring fra @emancipate og den raske responsen Da tenker jeg at i fremtiden går jeg altid ut ifra laveste sum vist den måneden dersom jeg støtter på samme situasjon igjen . Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Norwegian er dessverre kjent fra media for å ha dårlige trekkrutiner (trekker for mye, etc), og de bruker lang tid på å rette opp når de gjør feil, så var jeg deg ville brukt kredittkort når jeg kjøpte fra dem. Eksempel: http://www.nordlys.no/nyheter/norwegian-tappet-lenes-konto/s/1-79-6620272 http://www.dinside.no/924220/svaert-treg-refusjon-av-norwegian Endret 29. januar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå