henrikrox Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 B&W 683 fronthøyttalere B&W 685 bakhøyttalere B&W HTM 61 senterhøyttaler B&W ASW 610XP subwoofer Rotel RB 1552 effektforsterker Dette er komponentene. Så får jeg med stativer + overspenningsvern og monster og Van den Hul kabler. for 13000 kr. Vet at 683 S2 har kommet ut, men må vel være brukenes dette her, mangler fortsatt receiver, men det kjøper jeg selv. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 Grei stand å ikke sprengt er det bra. Har alt samme bare i s2. (Har ikke rotel ) Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Fin deal det der, om du liker utseende og lyden er det en no-brainer i min bok. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 enste er vel overspenningsvernet. Du har jordet kontakt du skal koble det i? Hvis ikke må du ha ganske dyrt overspenningsvern for at det skal være vits. Ellers ser alt bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå