Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvilke kontaktforum bruker dere single? Vurderer å sette i gang å date igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet at noen går årevis uten partner ikke sant, noen også uten sex.. 

Men jeg har ett par tips...

Endre språk på Tryneboka til Engelsk (US) så kan du sortere venner etter om de er single og interesser.. Kanskje du kan finne en fin ny flamme der, evnt så er jo Tinder en godt alternativ til mye rart om du treffer heldig...  Vanlige nettdatingsider virker litt sære og koster som regel en del penger..

Ellers er jo lokalbutikken, kjøpesenteret, puben, og ikke minst jobben ett sted man kan prøve seg på..  Om man er helt spinnvill kan man jo til og med sjekke om en tilfeldig man møter på gaten...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Endre språk på Tryneboka til Engelsk (US) så kan du sortere venner etter om de er single og interesser.. Kanskje du kan finne en fin ny flamme der, evnt så er jo Tinder en godt alternativ til mye rart om du treffer heldig...  Vanlige nettdatingsider virker litt sære og koster som regel en del penger..

Ellers er jo lokalbutikken, kjøpesenteret, puben, og ikke minst jobben ett sted man kan prøve seg på..  Om man er helt spinnvill kan man jo til og med sjekke om en tilfeldig man møter på gaten...

Jeg tenker å gjerne sjekke ut Tinder, sukker, og turvenn. Jeg er litt sjenert og beskjeden. Er ikke den som sjekker opp folk ute ;) 

Lenke til kommentar

Jeg synes online dating er en god måte å finne noen.

Større sannsynlighet for å finne noen som passer så du slipper å bruke mange måneder på noen som bare viste seg å være en forelskelse ene eller andre veien.

Bare vær direkte og ærlig.

Folk som lyver på datingsider har samme sjangs å finne en god partner som de som møtes på byen.

Jeg fant ut at kvaliteten på datingsidene avhenger av hvor i landet du befinner deg. For min del, i rogaland, var møteplassen.no der hvor jeg fikk masse respons fra andre enn jenter som bodde på andre siden av landet.

Der fant jeg jenta mi for noen år siden. Nå er det gått noen år siden jeg sendte henne den første meldingen og nå har vi baby og ringer.

Mitt tips er å ikke bruke masse tid på online chatting. Avtal kjapt å møtes for å kjenne på kjemien. Jeg var på korte dates med forskjellige jenter nesten hver dag før jeg fant ei som jeg ville møte igjen og igjen.

Lykke til!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes online dating er en god måte å finne noen.

Større sannsynlighet for å finne noen som passer så du slipper å bruke mange måneder på noen som bare viste seg å være en forelskelse ene eller andre veien.

Bare vær direkte og ærlig.

Folk som lyver på datingsider har samme sjangs å finne en god partner som de som møtes på byen.

Jeg fant ut at kvaliteten på datingsidene avhenger av hvor i landet du befinner deg. For min del, i rogaland, var møteplassen.no der hvor jeg fikk masse respons fra andre enn jenter som bodde på andre siden av landet.

Der fant jeg jenta mi for noen år siden. Nå er det gått noen år siden jeg sendte henne den første meldingen og nå har vi baby og ringer.

Mitt tips er å ikke bruke masse tid på online chatting. Avtal kjapt å møtes for å kjenne på kjemien. Jeg var på korte dates med forskjellige jenter nesten hver dag før jeg fant ei som jeg ville møte igjen og igjen.

Lykke til!

Det er sant det . Jeg er ikke så tøff av meg, for jeg har blitt ganske såret før. Men tenker på at jeg kan forsøke. Og det er jo bare å møte nye helt til man finner en det er full klaff med. Møteplassen er gjerne en bra ide ja. 

Jeg har ikke vært på date på lenge, men det er på tide å sitte igang. Man blir aldri klar om man ikke gjør noe. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

hva er du ute etter da? du kan jo bruke tinder til litt tilfeldig deilig sex mens du søker noe mer seriøst på andre plasser?

Anonymous poster hash: 5cae7...e69

Jeg har tenkt å lage en profil en plass, men jeg er seriøs i søkingen selvfølgelig. Er ikke ute etter bare tilfeldig sex på nettet. Er mer ute etter å finne en å trives sammen med, men dersom jeg får et sextilbud fra en fin mann , hvorfor ikke ;). Men uansett i utgangspunktet: ønsker jeg meg et fast forhold.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Endre språk på Tryneboka til Engelsk (US) så kan du sortere venner etter om de er single og interesser.. Kanskje du kan finne en fin ny flamme der, evnt så er jo Tinder en godt alternativ til mye rart om du treffer heldig... Vanlige nettdatingsider virker litt sære og koster som regel en del penger..

Ellers er jo lokalbutikken, kjøpesenteret, puben, og ikke minst jobben ett sted man kan prøve seg på.. Om man er helt spinnvill kan man jo til og med sjekke om en tilfeldig man møter på gaten...

Tryneboken er det facebook? Jeg har bekjente på facebook som har spurt meg ut på date. Men jeg har vært usikker på om jeg var klar for det eller ikke, så jeg mangler ikke i tilbud selv om jeg ikke har lagt ut noen profiler ennå. Tilbud har jeg plenty av. Men jeg vil bare gå på date når jeg vet jeg er klar og når jeg tror vedkommende kan være noe spesiell. :)

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å sette igang med dating igjen. Det er en måned siden det tok helt slutt med han forrige. Og nå vil jeg forsøke å tvinge meg selv i nye retninger. Noen som har tips om dating-forum som er bra å bruke? 

Når man leser om deg inne på Kvinneguiden, så kan jeg bare anbefal deg å la være.

Anonymous poster hash: f75db...c04

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å sette igang med dating igjen. Det er en måned siden det tok helt slutt med han forrige. Og nå vil jeg forsøke å tvinge meg selv i nye retninger. Noen som har tips om dating-forum som er bra å bruke?

Når man leser om deg inne på Kvinneguiden, så kan jeg bare anbefal deg å la være.

Anonymous poster hash: f75db...c04

Hva leser du om meg der som tilsier at jeg ikke skal date?. Jeg føler meg ikke klar for å date men jeg har et ønske om å finne en kjæreste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...