magfa Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Hva er det dem driver med a? 18november så er det jul alt? den er jammen meg litt drøy. om det er noe tilbud der ser jeg ikke, men ser ikke slik ut heller. slike butikker ødlegger bare julestemningen for folk. burde vente til uti desember. nissen Endret 18. november 2003 av magfa Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Reger med at du er klar over at det er mindre enn 2 uker til første søndag i advent Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Reger med at du er klar over at det er mindre enn 2 uker til første søndag i advent Advent sier du? Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Magfa: XD er ikke noe tidligere ute enn andre aktører, det er bare å akseptere at handelsstanden i Norge (og utlandet for den saks skyld) prøver å prakke på oss jula tidligere og tidligere hvert år. Lenke til kommentar
lansiden.no Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 advent er ikke jul Lenke til kommentar
magfa Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 ja vet men xd var de første jeg kunne hakke på Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jobber i butikk. Julekakene (de små - krumkaker, kakemann, serinakaker, osv) kom for to uker siden. Gløgg kom for en og en halv uke siden. Pepperkakeboksene er stablet til taket (et par er åpnet til smaksprøver). Edamer ble pushet ut fra Tine forrige uke Velkommen til "Christmas Commerce"... Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Og her i byen er julegaten på plass allerede. Nei, Jula er forvandlet til en kommersiell fråtsefest. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 hva med at hardware's julekalender begynner en gang i oktober neste år, en ide? Lenke til kommentar
stianj Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 http://www.giossjulatilbake.no sier bare jeg. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 http://www.giossjulatilbake.no sier bare jeg. godt sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå