Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møte noen via tinder -hvordan kommunisere i etterkant?


Anbefalte innlegg

Har nylig møtt en mann via Tinder, for første gang.

 

Vi avtalte flere dager i forveien at vi skulle møtes, og i de dagene hadde vi ikke noe kontakt, vi chattet en del før vi ble enige om å møtes og når dette skulle skje.

 

Daten gikk kjempebra! Tror jeg i alle fall. Det var hjemme hos ham, og vi snakket i rundt tre timer. Tiden gikk veldig fort.

 

Da jeg skulle gå, og vi stod i entreen hans, spurte han om å få kysse meg. Jeg sa ja, og vi kysset intenst flere ganger. Han holdt rundt meg, sa jeg var søt, deilig å kysse, spurte om jeg kunne bli lenger etc.

 

Jeg måtte faktisk dra, så det ble med litt mer klining og så gikk jeg.

 

Etterpå skrev jeg en melding og takket for en hyggelig date. Han skrev det samme tilbake. Sa det var deilig å kysse meg etc., angret på at han ikke gjorde det tidligere.

 

Spurte om han mente vi skulle møtes igjen, og han skrev en melding tilbake med at "ja, så klart. Vil du?" Jeg skrev at jeg også gjerne vil det. Han har barn denne uken, så han skrev det måtte bli slutten av neste uke. Jeg var enig i det.

 

Han skrev at vi sees da, og så har jeg ikke hørt mer siden da. Er to dager siden nå. Fredag eller lørdag neste uke skal vi møtes, om det blir slik.

 

Det jeg lurer på er om dette er vanlig? At han ikke skriver noe mer, betyr det at han ikke likte meg noe særlig -sånn egentlig? Hva skal jeg tro? Han skrev jo heller ikke meldinger til meg før vi møttes i perioden mellom at vi hadde avtalt å møtes, og til dagen vi faktisk møttes.

 

Hva er vanlig via Tinder? Er sikkert mye forskjellig, men sånn generelt?

 

Var det feil å la ham kysse meg så mye? Kanskje han tror jeg bare er ute etter sex nå, og kun vil møte meg fordi han tror vi kommer til å ha sex da?

 

 

 

 



Anonymous poster hash: 6030f...218
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere har avtalt et nytt møte. Da vil det naturlig nok ikke bli særlig med teksting i mellomtiden. Han har sagt han liker deg. Han liker deg.

Naturlig nok ikke kontakt? Kanskje du har rett hvis han bare vil ha sex, men hvis han er litt mer interessert i henne, så skriver man jo ikke noe mindre bare fordi man har avtalt å treffes igjen.

 

Kan se ut som et sex-opplegg.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

 

Har nylig møtt en mann via Tinder, for første gang.

 

Vi avtalte flere dager i forveien at vi skulle møtes, og i de dagene hadde vi ikke noe kontakt, vi chattet en del før vi ble enige om å møtes og når dette skulle skje.

 

Daten gikk kjempebra! Tror jeg i alle fall. Det var hjemme hos ham, og vi snakket i rundt tre timer. Tiden gikk veldig fort.

 

Da jeg skulle gå, og vi stod i entreen hans, spurte han om å få kysse meg. Jeg sa ja, og vi kysset intenst flere ganger. Han holdt rundt meg, sa jeg var søt, deilig å kysse, spurte om jeg kunne bli lenger etc.

 

Jeg måtte faktisk dra, så det ble med litt mer klining og så gikk jeg.

 

Etterpå skrev jeg en melding og takket for en hyggelig date. Han skrev det samme tilbake. Sa det var deilig å kysse meg etc., angret på at han ikke gjorde det tidligere.

 

Spurte om han mente vi skulle møtes igjen, og han skrev en melding tilbake med at "ja, så klart. Vil du?" Jeg skrev at jeg også gjerne vil det. Han har barn denne uken, så han skrev det måtte bli slutten av neste uke. Jeg var enig i det.

 

Han skrev at vi sees da, og så har jeg ikke hørt mer siden da. Er to dager siden nå. Fredag eller lørdag neste uke skal vi møtes, om det blir slik.

 

Det jeg lurer på er om dette er vanlig? At han ikke skriver noe mer, betyr det at han ikke likte meg noe særlig -sånn egentlig? Hva skal jeg tro? Han skrev jo heller ikke meldinger til meg før vi møttes i perioden mellom at vi hadde avtalt å møtes, og til dagen vi faktisk møttes.

 

Hva er vanlig via Tinder? Er sikkert mye forskjellig, men sånn generelt?

 

Var det feil å la ham kysse meg så mye? Kanskje han tror jeg bare er ute etter sex nå, og kun vil møte meg fordi han tror vi kommer til å ha sex da?

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 6030f...218

 

Du har akkurat samme tanker som meg. Sånn har jeg opplevd det i dating og. All denne usikkerheten.... Det er mye usikkerhet i dating. Men du får se hva som hender. Dersom han slutter å skrive, eller skriver sjelden så ser jeg på det som en uinteresse, og mulig kun interessert i å ha sex der og da. Men det er jo ikke sikkert. Se hva som hender. Skriv en melding og spør han om det er noe du lurer på så finner du mulig ut. Like godt å finne ut kjappt, enn å sitte på pinebenken å vente :) Lykke til :)!

Lenke til kommentar

Ikke bekymre deg. Når menn avtaler å møtes, så forsvinner personen ofte ut av hodet fordi det er en done deal og man kan fokusere på andre ting inntil videre. Gjør dette selv med jenter jeg har avtaler med og faktisk liker kjempegodt.

 

Men det lyser sextreff/knullekompis lang vei. Så man må ikke bli overrasket om den andre ombestemmer seg og ikke vil treffes likevel (hvis vedkommende ønsker et fast kjæresteforhold).

Lenke til kommentar

Fra en mann som har drevet mye med damer, både seriøst og useriøst. Det å gjennomføre en bra date og ende med et kyss er den perfekte avslutning på første date, da slenger du ikke ut "kan du bli lengere?".... det gjør du KUN hvis du vil bare ha sex... tro meg, ved å ha en hyggelig første date og gi seg på et kyss er veldig bra og viser at man er seriøs ..."kan du bli lenger eller???".... veldig merkelig... men så kan det hende han er svært uerfaren da



Anonymous poster hash: fb1d7...104
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Dette jeg skal skrive nå er ikke veldig givende å lese, men hva faen skjer med å spørre om man kan kysse jenta. I mitt hodet blir det bare helt feil og noe jeg selv aldri kunne tenke meg å gjøre. Oh well. Verden

Det er jo sånn det er i dag. Menn må spørre om lov og få bekreftelse hele tiden for å unngå å begå overgrep.

Lenke til kommentar

Det er helt innenfor å (prøve å) kysse noen uten tillatelse i en slik datesituasjon. La oss ikke ta overgrepshysteriet til unødvendige høyder. Jeg kan godt spørre om å få et kyss, om jeg føler det passer seg slik. Mange setter pris på slik ærlighet, og begge kan klare seg uten kleinheten som oppstår i et avvist kyss. Da er det av og til bedre å bare spørre. 

Uansett. Jeg er litt enig med innlegg 9 om dette hørtes ut som en perfekt date hvor man burde avslutte den og feire hvor heldig man har vært. Samtidig kan ikke dette på noen måte være en absolutt sannhet, den har modifikasjoner. For eksempel vil det være lett å si "Skulle ønske du kunne være lenger" uten å faktisk mene at man ønsker at personen skal bli lenger. Det er en type høflighet og takknemlighet i det. 

Men uansett, hva så om det er sex han ønsker? Jeg tenker så klart han vil ha sex. Det dere egentlig reagerer på tror jeg er at han eskalerer det så fort. Kanskje, kanskje ikke. Kanskje de har ulike tempo på hvordan de gjør ting (han og TS). Kanskje det for ham ikke var tidlig. Kunne jo like godt endt med sex den første kvelden. /rant

Angående det å ikke ta kontakt. Dere har avtalt et møte, hvorfor skal han ta kontakt? Hva skal han si? Gutter er litt mer sånn tror jeg. Når avtalen er i boks kan man senke skuldrene og forberede seg til det møtet. Enig med innlegg 6 på den. 



Anonymous poster hash: c7f9e...57c
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

 

Det er helt innenfor å (prøve å) kysse noen uten tillatelse i en slik datesituasjon. La oss ikke ta overgrepshysteriet til unødvendige høyder. Jeg kan godt spørre om å få et kyss, om jeg føler det passer seg slik. Mange setter pris på slik ærlighet, og begge kan klare seg uten kleinheten som oppstår i et avvist kyss. Da er det av og til bedre å bare spørre. 

 

Uansett. Jeg er litt enig med innlegg 9 om dette hørtes ut som en perfekt date hvor man burde avslutte den og feire hvor heldig man har vært. Samtidig kan ikke dette på noen måte være en absolutt sannhet, den har modifikasjoner. For eksempel vil det være lett å si "Skulle ønske du kunne være lenger" uten å faktisk mene at man ønsker at personen skal bli lenger. Det er en type høflighet og takknemlighet i det. 

 

Men uansett, hva så om det er sex han ønsker? Jeg tenker så klart han vil ha sex. Det dere egentlig reagerer på tror jeg er at han eskalerer det så fort. Kanskje, kanskje ikke. Kanskje de har ulike tempo på hvordan de gjør ting (han og TS). Kanskje det for ham ikke var tidlig. Kunne jo like godt endt med sex den første kvelden. /rant

 

Angående det å ikke ta kontakt. Dere har avtalt et møte, hvorfor skal han ta kontakt? Hva skal han si? Gutter er litt mer sånn tror jeg. Når avtalen er i boks kan man senke skuldrene og forberede seg til det møtet. Enig med innlegg 6 på den. 

 

Anonymous poster hash: c7f9e...57c

 

 

 

Jeg er ikke uenig med deg, men verden blir stadig mer uenig for hver dag som går. Som mann skal en være veldig forsiktig med å være fysisk med en kvinne. Ting kan veldig fort missforstås og eskalere til ting som en aldri trodde var mulig. Da er det mye bedre å kjøre føre var prinsippet og spørre direkte om en kan få lov å gi klem eller kyss.

Lenke til kommentar

 

 

Det er helt innenfor å (prøve å) kysse noen uten tillatelse i en slik datesituasjon. La oss ikke ta overgrepshysteriet til unødvendige høyder. Jeg kan godt spørre om å få et kyss, om jeg føler det passer seg slik. Mange setter pris på slik ærlighet, og begge kan klare seg uten kleinheten som oppstår i et avvist kyss. Da er det av og til bedre å bare spørre. 

 

Uansett. Jeg er litt enig med innlegg 9 om dette hørtes ut som en perfekt date hvor man burde avslutte den og feire hvor heldig man har vært. Samtidig kan ikke dette på noen måte være en absolutt sannhet, den har modifikasjoner. For eksempel vil det være lett å si "Skulle ønske du kunne være lenger" uten å faktisk mene at man ønsker at personen skal bli lenger. Det er en type høflighet og takknemlighet i det. 

 

Men uansett, hva så om det er sex han ønsker? Jeg tenker så klart han vil ha sex. Det dere egentlig reagerer på tror jeg er at han eskalerer det så fort. Kanskje, kanskje ikke. Kanskje de har ulike tempo på hvordan de gjør ting (han og TS). Kanskje det for ham ikke var tidlig. Kunne jo like godt endt med sex den første kvelden. /rant

 

Angående det å ikke ta kontakt. Dere har avtalt et møte, hvorfor skal han ta kontakt? Hva skal han si? Gutter er litt mer sånn tror jeg. Når avtalen er i boks kan man senke skuldrene og forberede seg til det møtet. Enig med innlegg 6 på den. 

 

Anonymous poster hash: c7f9e...57c

 

 

 

Jeg er ikke uenig med deg, men verden blir stadig mer uenig for hver dag som går. Som mann skal en være veldig forsiktig med å være fysisk med en kvinne. Ting kan veldig fort missforstås og eskalere til ting som en aldri trodde var mulig. Da er det mye bedre å kjøre føre var prinsippet og spørre direkte om en kan få lov å gi klem eller kyss.

 

Uenig i å spørre jenta om et kyss. Synes det tar bort noe av spontaniteten og spenningen. Jeg synes gutten, eller jenta for den saks skyld, kan prøve å lene seg frem for et kyss hvis det føles rett. Blir man avvist, blir man avvist. Som jente eller gutt burde man kunne trekke seg tilbake hvis man ikke vil bli kysset, selv om jeg har forståelse for at det kan være vanskelig. Ble selv spurt om en gutt kunne kysse meg, og jeg merket det var skikkelig turn-off for meg...Men husk, jeg snakker bare for meg selv. Man merker ofte ganske lett om det er stemning for et kyss eller ikke.

Endret av oslojenta90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...