Gå til innhold

Poker-pc. Prisvurdering av brukt pc på finn.no evt. tips til nytt oppsett.

Anbefalte innlegg

Da er 40 tommers 4K monitoren klar. Så var det å velge PC eller deler. Om jeg kjøper denne, bryter jeg garantien om jeg legger til mer RAM? https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/stasjonar-data/datamaskin/hp-envyphoenix850-001no/219383.11066/ Hadde endel gavekort liggende på Netonnet, så var derfor ekstra gunstig å kjøpe derfra. Har noen erfaringer med HPs modeller som tåler litt gaming? Går de veldig varme? Jeg finner ingen reviews på den.

Edit: Er månedens gamer på Komplett med R9 390 et langt bedre valg med tanke på fremtiden?

https://www.komplett.no/komplett-gamer-premium-r9-390-edition/11046

Endret av Fspirit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bygg sjøl. Det er blitt vanvittig enkelt og greit, alle som klarer og lese ca 3 sider i ei bruksanvisning klarer det. Hvis ikke, så ligger det flust av guider på nett, ta f.eks et søk på linus tech tips, han har how to guider fra A til Å.

Slang sammen et forslag til deg på netonnet 2py7pc1.jpg

Lenke til kommentar

Bygg sjøl. Det er blitt vanvittig enkelt og greit, alle som klarer og lese ca 3 sider i ei bruksanvisning klarer det. Hvis ikke, så ligger det flust av guider på nett, ta f.eks et søk på linus tech tips, han har how to guider fra A til Å.

Forsåvidt har du sikkert rett i det, men HP-maskinen var jo svært lekker og kompakt.

Lenke til kommentar

Vær obs på at poker-sidene er dynamiske og som stresser litt mer maskiner, god kjøling er tingen ;)

Jeg regner med den jeg har valgt er litt bedre ihvertfall? Er vel ganske lett å legge inn en ekstra HDD også? Spørsmålet er jo om jeg bryter garantien når jeg gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...