Shotgun Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hei Er det noen som vet om et sted der det er oppdateringer og patcher til Enemy Territoty? Har vært innom en del sider, men finner liksom ikke det jeg leter etter. Har problemer med å komme meg inn på mange servere. Sliter med høy ping osv. Vet noen om det har kommet patcher i det siste? Lenke til kommentar
simmy Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Har bare kommet en patch, v1.22 eller no, husker ikke, men bare søk på www.google.com og søk etter Enemy Territory +patch Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Spillet laster ned patchen selv, når du starter spillet. Endret 18. november 2003 av Opus Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 Ok. Da er det jo såre enkelt. Opplever vanvittig mye juks på spillet også. Har enablet Punkbuster, men til ingen nytte. Tidligere i kveld var det så ille at jeg måtte gi meg. Holdt på å klikke... Lenke til kommentar
Opus Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hvordan jukser de? Trodde at det ikke var mulig pga. punkbusteren Lenke til kommentar
simmy Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hvordan jukser de? Trodde at det ikke var mulig pga. punkbusteren Trodde ikke jeg heller. Jeg har aldri spilt mot noen som har juksa iallfall, kan hende de bare er forbanna gode og for den saks skyld. Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Alle oppdateringer til spillet kan hentes ne på www.rtcwfiles.com Jukser sier du, jeg har spilt dette siden final versjonen kom ut og det forekommer svært lite juksing. Hvilk(e)n server(e) spiller du på? Har du demo av det du snakker om? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 og det forekommer svært lite juksing. Hvordan jukser de? Har problemer med å komme meg inn på mange servere. Sliter med høy ping osv. Trafikk til/fra PC'n? Husket å lukke Kazaaen? Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Etter det jeg har sett og hørt så er det primært 2 måter å gjøre dette på. Den ene er aimbot: Denne settes opp og konfigureres med en hurtigtast som ved å trykkes på automatisk låser siktet ditt på motstanderens "hode-hitbox", som da igjen fører til at et par skudd gir headshot og "instant death" Den andre er wallhack: som gjør noe så enkelt at du kan se igjennom vegger. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Jeg går ut i fra at det er juks. Når du står bak en fyr å skyter tre magasiner uten at han detter. Har ikke opplevd dette før jeg heller. Dessuten er det flere som "flyr" når de bruker flammekasteren. Dette er kanskje vanlig? Jeg er ikke noe proff på spillet, men jeg synes det virker veldig rart. Eller kanskje jeg skal holde meg hjemme et par dager fra jobben å trene... :-) Lenke til kommentar
Opus Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Er Friendly Fire deaktivert på serveren? Har vært borti flyging, men da kunne alle fly,hvordan dette gikk an aner jeg ikke, men morro var det. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Kjære Opus, jeg skyter da ikke på mine egne... Nei, ærlig talt så vet jeg ikke hva som skjer. Bortsett fra at det er veldig irriterende. Gudskjelov så er det ikke sånn på alle serverne. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Brøler av meg, tenkte på warmupen før brettet starter... Kanskje serveren du var på ikke hadde enablet PBen? Jeg filtrer bort alle servere som ikke har PB enablet. Off topic: hva kaller du deg, når du spiller? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 "Unkind-criminal" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå