Djtrance Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 har nettopp fått min xp2500+ Den har et batch(?) nr: axda2500kv4d hva kan dere si ut ifra dette? aqxea0324tpfw står det videre:) har den no overklokkings potensiale? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Den har, som de fleste 2500+, veldig bra overklokkingspotensiale. Kjøp deg litt (evt mye) kvalitetsminne og et bra HK og klokk i vei! Jeg blir forundret om du ikke greier 3200+ Lenke til kommentar
Dator Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 AQXEA skal være en bra stepping, den er også så gammel at men kan med sikerhet si at den ikke er låst på muliplayeren, men du har ikke postet batch nr. de fire site tallene på øverste linje. Tallet skal være så lavt som mulig. Som vladnag sier er det mekelig om du ikke kommer opp i 2,2ghz med denne. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 AQXEA skal være en bra stepping, den er også så gammel at men kan med sikerhet si at den ikke er låst på muliplayeren, men du har ikke postet batch nr. de fire site tallene på øverste linje. Tallet skal være så lavt som mulig. Som vladnag sier er det mekelig om du ikke kommer opp i 2,2ghz med denne. Batch nummeret er 0324, står i innlegget hans. Lenke til kommentar
Dator Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 nei, jeg tror det er år og uke den ble produsert Lenke til kommentar
Djtrance Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 har kobla opp dataen og klokka den til 200*11 i windows uten problem. Hadde vanelig volt på minne og cpu, bruker det nye programmet til nvidia som overklokker fsb`n, men det går kun til 411? går det fortsatt lenger i bios? batch nr kommer imorgen! Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 http://forum.oc-forums.com/vb/showthread.p...threadid=244237 check it out Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå