Gå til innhold

Kjøp av Asus A7N8X Deluxe

scrutinizer

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe dette hovedkortet men er usikker på om jeg vil få versjonen med 400mhz minnebus. På flere web shoper står det maks 333mhz minne buss deriblant PSdata sine sider. Er klar over at jeg selvsagt kan maile den aktuelle webshoppen men siden jeg nettopp registrerte meg her får jeg jo samtidig postet mitt første innlegg :-) . Er det noen som har dette kortet og som bruker firewire porten. Er det noen problemer med dette kortet eller er det så bra som man får inntrykk av gjennom poster på div. forum inkl. her og tester på nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Asus A7N8X Deluxe har så absolutt sine nykker. Husk at det var et av de første kortene som kom ut av denne typen.

Ja det var et av de første som kom ut, men nå er det rev. 2 som gjelder, akkurat som ver. 2 til ABIT. Dermed er begge kort oppdatert og stabile, og dermed argumentet med "nykker" borte?

Lenke til kommentar

har en asus a7n8x deluxe rev 1. her men er oppdatert til bios 1007 og 400mhz minnebus støttes. kortet er dønn fjell stabil. aldri noen problemer. eller er det bare winxp som er stabil ;) men uansett, kortet anbefales. men skal du overklokke så er jeg ikke sikker på om dette kortet er bra egnet, det får en anen utale seg om.

Lenke til kommentar

Takker for alle synspunkter. Har begynt å tenke litt i retning Abit AN7 men det er vel såpass nytt at det er vel ikke så mange som har erfaringer med det. Jeg setter aller høyest stabilitet og overklokking er ikke noe som interesserer meg overhode. jeg får vel tygge litt til på det før jeg bestemmer meg for hvilket av de tre korta jeg velger

Lenke til kommentar

Enig, til generell vanlig bruk så er A7N8X Deluxe et bedre kort enn Abit, med flere features osv. Men på overklokking kan de ikke sammenlignes en gang... der er Abit kortet 10mil foran.

Jeg har begge kortene, Abit NF7-S, brukt i 2dager ligger på hylla bak meg nå :yes:

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Enig, til generell vanlig bruk så er A7N8X Deluxe et bedre kort enn Abit, med flere features osv. Men på overklokking kan de ikke sammenlignes en gang... der er Abit kortet 10mil foran.

Har klokket opp, er fornøyd, kortet er stabilt, har 6 USB + 2 x firewire, hvorfor noe annet? Det kommer vel an på prosessoren du vil bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...