Jeespa Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Hei! Jeg har et 1 år gammelt Gigabyte GTX 970 G1 Gaming grafikkort som jeg har lyst til å bytte til nesten hvilket som helst 970 kort. Er det noen som har lyst til å bytte sitt kort med mitt? Kortet har ikke noen skader. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Hvorfor vil du bytte? Lenke til kommentar
Jeespa Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Ikke noe annet enn at forandring fryder. Sikkert enn dårlig grunn, men det er verdt er forsøk. Endret 28. januar 2016 av Jeespa Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Jeg ville ikke byttet, da jeg ble veldig skeptisk til hvorfor du vil bytte. Jeg kjøper ikke "forandring fryder". Hvorfor skulle folk ville bytte sitt 100% fungerende kort i et kort som gir akkurat samme ytelse, og medfører at man må skru ut kortet man har, sende kort frem og tilbake i Posten, og samtidig risikere at man får et kort som ikke fungerer optimalt? 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Ikke noe annet enn at forandring fryder. Sikkert enn dårlig grunn, men det er verdt er forsøk. Er det plastikken rundt skjermkortet det frydes med å bytte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå