T.I.L Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Da har jeg fått to N-Gage spill over til Nokia 6600 og det funker glimmrende!. Noen som har sider med flere spill? Hvordan kan man styre neslastingen direkte til MMC kortet? de fleste spillene er for stor til å laste ned til telefonminnet ( 6 MB ) Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Ditt første spm kan du bare glemme å få svar på. Det andre er jeg interessert i å vite også, har samme problemet med min SX1. Det man overfører havner alltid i innboksen og kan ikke flyttes til noe annet sted (eller jeg har ikke lært meg trikset enda...). Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Kortleser er vel den eneste måten til nå! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Du kan forandre innstillingene slik at alle meldinger blir lagret på minnekortet istedenfor telefonen. Og derfra trenger du et fil manager program som du flytter filen med til det bestemte stedet på minnekortet. Funker fint for meg. Lenke til kommentar
soft Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Du kan endre innstillingene for meldinger til mmc, Molna det samme på SX1 ?? :.-) Ok sorry så ikke siste ;:-9 Endret 18. november 2003 av soft Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Er det noen som kan gi meg en link eller ett hint til hvor jeg kan finne informasjon ang dette med ngage spill paa Nokia 6600 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Er det noen som kan gi meg en link eller ett hint til hvor jeg kan finne informasjon ang dette med ngage spill paa Nokia 6600 Det er nok ikke lov. Men det finnes emner her om n-gage og spill til 6600. Men du finner ikke linker. Vil ikke bli kastet ut heller hva? Og fortsetter alle å spørre om hvor de kan finne spill så blir emnet stengt med en gang. Så la vær å spør om det folkens. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 hmm... når ********** disse spilene så legger man de inn på minnekortet og deretter er det bare å "rock n'roll?" ingen instalering? (spurte ikke om link ) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Er ikke bare å kjøre på da nei. Du må jo installere det på minnekortet. Greit at du har fått det over på minnekortet, men det betyr ikke at det er installert. Spillet blir pakket ut og da tar det større plass enn den filen som du sendte over til din tlf. Lenke til kommentar
smilys Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hvor endrer man instillingene for hvor meldingene skal legge seg? : Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Meldinger -> innstillinger -> annet -> Også kan du velge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå