Gå til innhold

Prosjektor

little85

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nettopp lånt en prosjektor som er kanskje 5 år gammel. Jeg hengte den opp i går og fikk opp et "lerret" og alt av farger og lys er veldig tilfredsstillende!

Jeg har prøvt omtrent alle oppløsninger som er mulig, fra 800 x 600 til 1280 x 1024 der jeg har surfet gjennom frekvenser som 60-70-72 og 75, siden 85 hz.

Problemet mitt er att jeg får ikke fullt og helt bilde på en eneste oppløsning eller en eneste frekvens. Jeg mangler 10-15cm bilde på venstre side på den beste oppløsningen og frekvensen. Dette kan være at jeg kan justere på prosjektor, men jeg kommer ikke inn i menyen av en eller annen grunn, og jeg har ikke fjernkontroll :(

Er det noen program som er veldig gode og stille inn prosjektorbilde med eller noe lignende som kunne hjelpt meg og fått fullt bilde på lerretet? Kom med innspill og erfaringer, vil ha fullt bilde :) dette er ikke godt nok hehe!!

Takker for svar

Endret av little85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har nå komme tinn i menyen og fått stillt inn prosjektoren tilfredsstillende!

Jeg har en Davis Powerbeam V, 500 ansi!

Jeg kopler til via VGA tror jeg, men har noen andre tilkoblingsmuligheter!

Lurer på hva som er best å koble til for og få best mulig bilde? tror ikke jeg har DVI!

Å er det noen som vet om det går ann å behandle et laken slik at det får bedre refleksjon av lys? spraye det med noe for eksempel?

Endret av little85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...