Gå til innhold

Assetto Corsa - Finne flere servere som bruker mods

Gjest Bruker-68389

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-68389

Jeg ønsker primært kun å spille Nordschleife og valg av bil så ønsker jeg å bruke en Radical SR8 XR. Banen finner jeg i in-game server browser, men ingen av serverene bruker biler jeg er interessert i å kjøre. Ingen servere bruker bilen Radical SR8 XR, hvilket jeg syntes er merkelig da dette er en eksepsjonelt gjennomført mod. 

Jeg har prøvd å søke etter tredjeparts server programvare, men fant kun android apper som kun viser standard in-game server browser. 

Jeg har ikke klart så langt å finne ut hvordan jeg kan finne et knippe personer som ønsker å bruke denne bilen heller. Jeg har også prøvd å finne et lite og tett community hvor jeg kan joine andre spillere via ts, men selv dette viser seg vanskelig.

Tips ?

http://assetto-db.com/car/radical_sr8rx

Endret av Bruker-68389
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-68389

Anyhow, da har jeg ordnet med server for denne banen og denne bilen. Jeg kommer tilbake med informasjon for de som måtte være interessert, når serveren er oppe og går.

Om folk virkelig er interessert så hadde det vært hyggelig om noen kunne ordnet teamspeak 3 server :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389

Da er serveren oppe og går for de som måtte være interessert :)

post-68389-0-50078300-1454354535_thumb.jpg

EDIT: Kommer primært til å kjøre Nordschleife og av og til Spa. Uansett åpen for innspill. Liker best biler med litt downforce, men kom gjerne med innspill der også. 

Endret av Bruker-68389
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...