OlaHaldor Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Endelig fått skaffet meg dette. Kunne ikke la sjansen gå fra meg når det nå er på Steam summer sale. Tenkte også det var en fin måte å få testet GTX 1080 så det holdt. Det meste er på nest høyst eller høyeste innstilling, foruten AA som jeg lot stå på nest laveste. Syns det fungerer greit. Ingen fare for at jeg skal gå under 60fps i alle fall. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 30. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2016 Endelig fått skaffet meg dette. Kunne ikke la sjansen gå fra meg når det nå er på Steam summer sale. Tenkte også det var en fin måte å få testet GTX 1080 så det holdt. Det meste er på nest høyst eller høyeste innstilling, foruten AA som jeg lot stå på nest laveste. Syns det fungerer greit. Ingen fare for at jeg skal gå under 60fps i alle fall. I alle dager, med GTX 1080 burde du vell kunne kjøre med alt på max? Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Endelig fått skaffet meg dette. Kunne ikke la sjansen gå fra meg når det nå er på Steam summer sale. Tenkte også det var en fin måte å få testet GTX 1080 så det holdt. Det meste er på nest høyst eller høyeste innstilling, foruten AA som jeg lot stå på nest laveste. Syns det fungerer greit. Ingen fare for at jeg skal gå under 60fps i alle fall. Med GTX 1080, så kjører jeg med absolutt alt på max, i 1440p, med 70-90 fps, så du trenger nok ikke å moderere deg her. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Det var anbefalte innstillinger fra første gang jeg åpnet spillet. Ikke at jeg har noe å klage på med tanke på kvalitet. Mon tro hva jeg har å vinne på estetikken ved å øke resterende. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Spilt dette den siste uka, fullførte historien i går. 32 timer. Et veldig bra spill, selv om jeg ikke alltid likte "rambo Lara". Men men, de har vel fått mye kritikk for det, så blir vel noen endringer til neste spill Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Nå har RoTTR blitt lansert på Linux og Mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå