Gå til innhold

Rise of the Tomb Raider PC

Anbefalte innlegg

Endelig fått skaffet meg dette. Kunne ikke la sjansen gå fra meg når det nå er på Steam summer sale. Tenkte også det var en fin måte å få testet GTX 1080 så det holdt.

Det meste er på nest høyst eller høyeste innstilling, foruten AA som jeg lot stå på nest laveste. Syns det fungerer greit. Ingen fare for at jeg skal gå under 60fps i alle fall.  :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig fått skaffet meg dette. Kunne ikke la sjansen gå fra meg når det nå er på Steam summer sale. Tenkte også det var en fin måte å få testet GTX 1080 så det holdt.

Det meste er på nest høyst eller høyeste innstilling, foruten AA som jeg lot stå på nest laveste. Syns det fungerer greit. Ingen fare for at jeg skal gå under 60fps i alle fall.  :w00t:

I alle dager, med GTX 1080 burde du vell kunne kjøre med alt på max?

Lenke til kommentar

Med GTX 1080, så kjører jeg med absolutt alt på max, i 1440p, med 70-90 fps, så du trenger nok ikke å moderere deg her.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...