Eriksendrul Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Så ja, Skal ha et lag i helga og må invitere folk, jeg skal lage en krunglete invitasjon. Dette er det jeg har kommet opp med i mangel på flere fremmedord og/eller synonymer. Jeg vil nå meddele de personene i omgående nærhet om at det vil ta sted en hendelse der deltagere vil konsumere sterkvare satt i stemning av musikk og det er åpent for og gå i dialog med andre deltagere på nenvt plass. Du er herved invitert til og ta del i denne hendelsen. Det kan være til ditt eget beste og medbringe sterkvare selv, eventuelt noe som har tilsvarende effekt . (Plass/sted/klokkeslett/dato/osv ) Noen som har noen tips ? Endre på noe og til hva ? andre vanskligere ord jeg kan bytte/sette inn for at den blir enda mer "juss" inspirert ? som sagt så er jeg rævva på slike ting og klarer aldri og skjønne hva det står i juss papirer/lovdata osv. så derfor spør jeg noen her Endret 28. januar 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Sett inn noen paragrafer fra lovboka som omhandler begrensinger for festen og hvor mye kaos man kan lage Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 Sett inn noen paragrafer fra lovboka som omhandler begrensinger for festen og hvor mye kaos man kan lage Jeg tenkte på det men dette blir på SMS så jeg tenkte og ikke ha så veldig mye lenger en det den allerede er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå