Bill7 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Som tittelen tilsier så lurer jeg på om det finnes noen programmer som kan hjelpe meg med å konvertere videofiler fra mitt Nikon D3100 slik at jeg kan redigere de i GoPro studios. Det går fint med filer fra mitt Nikon D7100, litt usikker på hvorfor det ikke funker med D3100. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Hva heter videofilene fra de forskjellige kameraene ? Lenke til kommentar
Bill7 Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Det står MOV-fil på filmene til begge kameraene, men filene fra D3100 vil rett og slett ikke lastes opp i redigeringsprogrammet. Lenke til kommentar
tow Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Det står MOV-fil på filmene til begge kameraene, men filene fra D3100 vil rett og slett ikke lastes opp i redigeringsprogrammet. Hvilket program? Har du prøvd å åpne dem i Windows Movie Maker? Det meste lar seg åpne der. Mangler det en eller annen plugin? Lenke til kommentar
Bill7 Skrevet 30. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2016 Det står MOV-fil på filmene til begge kameraene, men filene fra D3100 vil rett og slett ikke lastes opp i redigeringsprogrammet. Hvilket program? Har du prøvd å åpne dem i Windows Movie Maker? Det meste lar seg åpne der. Mangler det en eller annen plugin? Redigeringsprogrammet til Gopro. Det er kun i dette programmet at filene ikke vil lastes opp. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Er ikke helt sikker men det ser ut som du bare får importert mov-filer på mac. Du kan konvertere til et annet format, før du importerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå