Ovidia2 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Visdom Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Ja, det skal visstnok være makt i de foldede hender - spesielt hvis de brukes som slagvåpen. Men det er vel helt andre tankebaner her. Ser en tanke skrukkede ut disse selv om det nok ikke er der visdommen sitter i dette tilfellet. Tanken om en beskjæring innenfor armbåndet er nok der for det stjeler lett litt vel mye oppmerksomhet fra det som skal og bør være blikkfanget her. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Tankefulle hender..... Flott Tove:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Hvis en tar bort armbåndet så blir det et annet uttrykk i bildet synes jeg, mindre personlig på en måte. Jeg vet ikke om det er positivt eller ikke. Flott bilde igjen Tove! ☺ Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Nydelig bilde Tove. Armbåndet forstyrret nok allikevel litt stemningen i bildet for meg. Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Meget uttrykksfullt bilde, og selvfølgelig svart/hvitt i denne settingen. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Veldig fint utført. Er som noen andre her, litt usikker på armbåndet. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2016 Hjertelig takk alle sammen! Ja jeg var selv litt usikker på klokken hennes. Men tenkte at det er en del av personligheten på en måter men kan skjønne om det oppleves forstyrrende. Hyggelig å høre deres meninger om bildet! MVH Tove Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 V2 er å foretrekke; mer ro i bildeflaten. Bilder av levd liv vekker både tanker og følelser. Og minner om slekt og venner, levende og døde. Især besteforeldre, som har meget vesentlig plass i våre liv, i faser der vår egen utvikling skal til å settes på grunnmur. Forskjellen på hvordan man behandler eldre, er ofte slående, når man sammenlikner oss her hjemme med det man observerer i sørlige Europa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg