Gå til innhold

Brosundet sett med mine øyne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele serien drar oss inn i nostalgien, men jeg ville tatt et kutt i høyresiden - spesielt i V1 og V2.

Bedre å la tauet komme rent ut fra bildekant.

Roar

Jeg funderte litt på hva jeg skulle gjøre på høyresiden, men syntes det var best at tauet ikke ble hengende i lause lufta, if you see my point.

Hyggelig du kommenterer Roar. ☺

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Artig sak:-) Gøy og se du eksperimenterer.

 

NB. Har sendt mail til Ålesund kommune, og sagt fra at vi ikke vil ha noe av at det ikke er trygt å gå rundt i byen på vinterstid. De så ikke dette som noe problem, da de fleste Sunnmøringene går med nasa i sky, og derfor oppdager det som kommer fra oven.....

Lenke til kommentar

Artig sak:-) Gøy og se du eksperimenterer.

NB. Har sendt mail til Ålesund kommune, og sagt fra at vi ikke vil ha noe av at det ikke er trygt å gå rundt i byen på vinterstid. De så ikke dette som noe problem, da de fleste Sunnmøringene går med nasa i sky, og derfor oppdager det som kommer fra oven.....

Det de da ikke har tenkt på, er alle turistene som også er her på vinterstid! Hurtigruta er jo innom et par ganger om dagen..

Nå er ikke jeg sunnmøring, regner meg som romsdaling, men når sant skal sies så er min far fra Ålesund....det var nok det som reddet meg..:hmm:

Tusen takk for innsatsen ;)

Lenke til kommentar

 

Veldig bra, ser poenget til Roar men da måtte du kutte innpå Stavsethbygget, og det må være med syns jeg.

Liker kanskje best V3 som er renest.

Mvh Oddmund

 

Jeg kan jo gjøre et kutt og se hva jeg får ut av det :)

Du ser vel heim att på balkongen din i dette bildet du?

Tusen takk for fin kommentar :D

:)

Lenke til kommentar

Hei, Helene.

Et fint, tidløst motiv, og med det nostalgiske uttrykk du har gitt hvert av de tre bildene, kunne de ha vært postkort fra tidlig på 1900-tallet.

Jeg velger versjon 1, - sepia gir en egenartet stemning i bilder, - slik jeg ser det.

 

M v h

Albert.

 

Det var mitt førstevalg også :)

Hyggelig at du kom innom i dag også med en kommentar :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...