Schreiber Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Jeg kjøper aldri spill jeg vet er dårlige, og gir blaffen i om de er norske eller ikke. Jeg støtter bra spill, ikke dårlige. Men det er vel ikke bare Funcom som lager spill her i Norge? De er nok størst, men ikke de eneste. Så hvorfor blir ikke de andre større? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Har enda ikke blitt skuffet av et Funcom spill så jeg kjøper det hvertfall. Prøver på early acces først, så viss det er bra kjøper jeg det på ps4en på release Lenke til kommentar
Jext Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Har enda ikke blitt skuffet av et Funcom spill så jeg kjøper det hvertfall. Prøver på early acces først, så viss det er bra kjøper jeg det på ps4en på release Resten av gaming verdenen deler ikke helt den meningen der dessverre, Age of Conan og The Secret World floppet jo på spektakulært vis. Det virker jo logisk at de nå prøver seg i en sjanger hvor uferdige produkter er normen, og de har vel allerede Conan IP'en og vil få valuta for pengene. Uferdige spill er jo noe Funcom har god kjennskap til. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Vet de floppet, men TSW er fremdeles det beste mmoet jeg har spillt Håper dette slår an, såg interessant ut og jeg liker Rust og Ark f.eks.. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 For all del, jeg unner Funcom suksess med dette prosjektet. Får se hvor mye det elendige ryktet deres påvirker early access salg. Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Funcom lever fortsatt på godvilje fra Den Lengste Reisen, TSW og AoC var spennende ideér.. men gameplayet var ikke noe særlig synes jeg. Siden de tar AoC verden å porter det til Unreal 4, så kanskje de får mer tid til bedre gameplay denne gang. Conan universet er veldig kult, ville vært flott om de fikk ett godt spill. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Conan universet funker best på papir virker det som. Og til dels film. Kan enda ikke komme på ETT bra spill som har vært der, der man faktisk spiller Conan og slåss som i Dark Souls-spillene. Endret 8. mars 2016 av Bytex Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Siden de tar AoC verden å porter det til Unreal 4, så kanskje de får mer tid til bedre gameplay denne gang. Porter? De lager vel ting fra bunnen av? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Conan universet funker best på papir virker det som. Og til dels film. Kan enda ikke komme på ETT bra spill som har vært der, der man faktisk spiller Conan og slåss som i Dark Souls-spillene. Må tilbake til Commodore 64 og Barbarian for min del. (Selv om det knapt kan kalles "Conan", men hardt inspirert av...?) Dette nådde nesten opp, men det var bare pga gore'en: https://youtu.be/B9SKJC90l5Y Endret 9. mars 2016 av H.A.M. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. oktober 2016 Del Skrevet 10. oktober 2016 (endret) Skulle ikke dette vært i early access nå? Endret 10. oktober 2016 av GnilreG Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Nye bilder fra pre-early Access. Sjekk ut de nye bildene på Facebook https://www.facebook.com/ConanExiles/?fref=ts Går i early Access i januar 2017. Nyheter her: http://blog.conanexiles.com/en/an-update-on-conan-exiles/ Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Trenger å se gameplay. Er spent på spillet, men har til gode å se stemning, UI og animasjoner og alt det andre. Håper virkelig at dette blir bra! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Må si det ser enormt pent ut sammenlignet med spill i samme sjangeren. Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Under 4 uker igjen til early access starter og i dag kom de ut med en ny video. Må si jeg gleder meg til å prøve dette! 1 Lenke til kommentar
Zlinga Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Kan også legge til at de skal streame gameplay i kveld (fredag 6 januar) kl 19:00: https://www.twitch.tv/funcom "Funcom is also excited to announce that Joel Bylos and Community Manager Jens Erik Vaaler will host another live gameplay stream on Twitch.tv/Funcom today. At 19:00 CET/1pm EST on Friday January 6th, the duo will once again turn on the camera and this time they will be showing advanced building and crafting gameplay." Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Kult. Den skal jeg få med meg!! Lenke til kommentar
Tgamer Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 (endret) Noen som skal prøve Conan Exiles som blir har early acees 31 januar på Steam? Hva synes dere om traileren nedenfor? Bli gjerne medlem i den norske facebook gruppa til spillet. Link i signaturen min =) Trailer: Endret 24. januar 2017 av Tgamer Lenke til kommentar
Tgamer Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Synes det ser bra ut jeg. Gleder meg til early access 31 januar. Trailer: Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Venter til det blir gratis Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. januar 2017 Del Skrevet 23. januar 2017 Tja. Tror det hvertfall blir et spill jeg kan spille med kompiser igjen. Er ikke siden DayZ jeg har hatt noen multiplayeropplevelser utenom Minecraft med en gjeng som holder på. Prøvd mye rart, men ingenting har egentlig festet seg. Det ut som dette kan det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå