Gå til innhold

Nytt spill fra Funcom: Conan Exiles (Early Access)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste jeg kan si om Funcom er at de er norske. :lol: Men seriøst, som gammel fan av Conan-franchisen så håper jeg virkelig at det kommer ett bra Conan-spill snart.

"Her finner du en enspiller for deg som foretrekker å være alene, men Conan Exiles er først og fremst et multiplayer-fokusert spill" skriver Gamereactor. Vel og bra at det er en enspillerdel, men det høres litt ut som om denne kommer til å være en ettertanke og fort unnagjort, mens det egentlige målet er enda et forsøk på å stjele spillere fra de store online-franchisene (og går jo vanligvis fryktelig bra).

Time will show, men jeg er ikke for optimistisk.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Et Fallout-spill i Conan-verden hadde vært noe..kanskje. Hadde vel blitt noe ala Dark Souls da.

Faen... nå begynte jeg å tenke på Mad Max, bare med Conan og Dark Souls/Bloodborne slossing og bosser. Hadde vært genialt. Store, åpne sletter (men ikke bare ørken), store grotter, slott osv å utforske som i Dark Souls/Bloodborne osv. Og gjerne med Red Sonya som spillbar i tillegg. I single-player kan man velge, men man kan også spille som begge i local og online co-op. Ville vært drømmespillet mitt, men det får vi vel aldri. :( Er vel like usannsynlig som et Batman: Arkham-lignende spill basert på Arrow tv-serien, med Green Arrow, Speedy, Black Canary og Diggle som spillbare karakterer man kan velge når man vil. Hadde vært rått, så det får vi vel aldri. :(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Smører på meg en heftig dose skepsis til alt som kommer fra Funcom etter Age of Conan og Secret World..

En del av meg ønsker Funcom suksess for å plassere norge på kartet innen spillutvikling men en annen del rister på hodet over at de i det hele tatt ønsker å prøve på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...