Slyr Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Ser Funcom har annonsert nytt spill! http://www.conanexiles.com/ Åpen verden, overlevelsesspill med Conan verden. Kan bli bra!Liker funcom og syns de har vært litt uheldig. Ønsker de lykke til med dette! Jeg gleder meg hvertfall til å teste! Lenke til kommentar
SaleEfag Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Virker litt kult da, men håper det blir en stor åpen verden og ikke bare ørken i et lite område. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Tja... det er satt til Conans verden, men vi spiller jo ikke Conan. Hva er poenget da? Begynner å bli mange "open world survival games", så aner ikke hvordan dette skal klare å skille seg ut fra mengden. Skeptisk, men skal følge med litt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Kan bli sikkert bli ålreit. Så lenge det ikke er noe abonnement møl eller "free to play/pay to win" skrot. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 (endret) Det er fordi det er bare EN conan. Akkurat som man ikke kan spille Frodo eller Gandalf i Lord of the Rings Online. De er bare NPC'r. Ellers blir det Gandlaf, Gand0lf, Gandulf, Gandlolf x100000 Endret 28. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Det er jo bare å droppe multiplayer, så har vi én Conan. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Tviler på at de dropper multiplayer fra et online sandbox spill Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Ved Crom!Håper de inkluderer den mytologiske biten fra Conan universet. Håper også at Funcom har lært av sine tidligere feil. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Tviler på at de dropper multiplayer fra et online sandbox spill De dropper det selvsagt ikke nå, men det står jo at det er både single-player og multiplayer. Dermed kunne de ha droppet multiplayer og fokusert kun på single-player. Er dette for øvrig online only? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Et Fallout-spill i Conan-verden hadde vært noe..kanskje. Hadde vel blitt noe ala Dark Souls da. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Dette virker spennende! Hadde sansen for Age of Conan, men det kom til kort etterhvert - sikkert fordi jeg spilte fortere enn de rakk å utvikle. Men jeg husker jeg elsket design av områder, rustninger og våpen. Håper på gore. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Det beste jeg kan si om Funcom er at de er norske. Men seriøst, som gammel fan av Conan-franchisen så håper jeg virkelig at det kommer ett bra Conan-spill snart. "Her finner du en enspiller for deg som foretrekker å være alene, men Conan Exiles er først og fremst et multiplayer-fokusert spill" skriver Gamereactor. Vel og bra at det er en enspillerdel, men det høres litt ut som om denne kommer til å være en ettertanke og fort unnagjort, mens det egentlige målet er enda et forsøk på å stjele spillere fra de store online-franchisene (og går jo vanligvis fryktelig bra). Time will show, men jeg er ikke for optimistisk. Endret 29. januar 2016 av Spartapus Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Inntil videre er dette det beste "Conan"spillet jeg kjenner til. Lista er med andre ord høy. https://www.youtube.com/watch?v=h5zBNNLSqbQ Endret 29. januar 2016 av H.A.M. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Gleder meg! Kommer til og kjøpe meg inn i i beta testingen, så viss det er like gøy som rust/ark kommer det til å bli kjøp på konsollen når det kommer der Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Et Fallout-spill i Conan-verden hadde vært noe..kanskje. Hadde vel blitt noe ala Dark Souls da. Faen... nå begynte jeg å tenke på Mad Max, bare med Conan og Dark Souls/Bloodborne slossing og bosser. Hadde vært genialt. Store, åpne sletter (men ikke bare ørken), store grotter, slott osv å utforske som i Dark Souls/Bloodborne osv. Og gjerne med Red Sonya som spillbar i tillegg. I single-player kan man velge, men man kan også spille som begge i local og online co-op. Ville vært drømmespillet mitt, men det får vi vel aldri. Er vel like usannsynlig som et Batman: Arkham-lignende spill basert på Arrow tv-serien, med Green Arrow, Speedy, Black Canary og Diggle som spillbare karakterer man kan velge når man vil. Hadde vært rått, så det får vi vel aldri. Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Battle Royale conan style! Hmmm... Trur jeg liker det Lenke til kommentar
Jext Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Smører på meg en heftig dose skepsis til alt som kommer fra Funcom etter Age of Conan og Secret World.. En del av meg ønsker Funcom suksess for å plassere norge på kartet innen spillutvikling men en annen del rister på hodet over at de i det hele tatt ønsker å prøve på nytt. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Ender vel som alle funcom spill, selger greit og dør ut, dead game. Lenke til kommentar
Oddey86 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Kommer til å kjøpe det bare for å støtte norsk spillindustri, selvom det får dårlige anmeldelser, hadde ikke gjort noe å få flere store organisasjoner som lager moderne spill her til lands Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Kommer til å kjøpe det bare for å støtte norsk spillindustri, selvom det får dårlige anmeldelser, hadde ikke gjort noe å få flere store organisasjoner som lager moderne spill her til lands xDDDDDD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå