LarsMarius97 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Hei!ESkulle hatt litt hjelp ang montering av basskasse i i bmw E90 2010 . Dei høytallarane eg har i bilen no fungera heilt fint til diksant og mellomtone. Planen va da å kjøp ei basskasse med forsterker. Kor finne eg signalkabelen som skal i forsterkeren. Må eg ha ny spiller ? Takk Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Hva slags spiller har du? Med eller uten iDrive? Du vet også at du har subber under forsetene originalt? Det vanlige her er å bytte ut disse med f.eks. Earthquake SRS 8". På sedan med ikke nedfellbare bakseter er basskasse i bagasjerommet en stor utfordring. Det er så tett at lite av lyden rekker inn i kupéen. Du må virkelig slå på stortromma skal du ha kraftig bass i disse. Lenke til kommentar
LarsMarius97 Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 Hva slags spiller har du? Med eller uten iDrive? Du vet også at du har subber under forsetene originalt? Det vanlige her er å bytte ut disse med f.eks. Earthquake SRS 8". På sedan med ikke nedfellbare bakseter er basskasse i bagasjerommet en stor utfordring. Det er så tett at lite av lyden rekker inn i kupéen. Du må virkelig slå på stortromma skal du ha kraftig bass i disse. Har spiller uten idrive. Ja eg veit at eg har subber under fosetene orginalt. I min bil går det ann å nedfelle baksetene i bagasjerommet! Men må eg evt bytte nåke visst eg skal ha nye subber under sete ! er det berre plug &play? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. januar 2016 Del Skrevet 30. januar 2016 Kommer an på hva du bytter til. Eartquake (som jeg har i min E90) går rett inn med adapterringer. Du må skjære bort litt av teppet og lage egen grill. Hvis ikke slår elementet opp i teppet. Jeg har lagt opp egne kabler til forsterkeren og kjører subbene på to separate kabler. Originalt er de koblet i sammen med dørhøyttalerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå