Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bass i BMW E90 2010

Anbefalte innlegg

Hei!ESkulle hatt litt hjelp ang montering av basskasse i i bmw E90 2010 . Dei høytallarane eg har i bilen no fungera heilt fint til diksant og mellomtone. Planen va da å kjøp ei basskasse med forsterker. Kor finne eg signalkabelen som skal i forsterkeren. Må eg ha ny spiller ? Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva slags spiller har du? Med eller uten iDrive? Du vet også at du har subber under forsetene originalt? Det vanlige her er å bytte ut disse med f.eks. Earthquake SRS 8".

På sedan med ikke nedfellbare bakseter er basskasse i bagasjerommet en stor utfordring. Det er så tett at lite av lyden rekker inn i kupéen. Du må virkelig slå på stortromma skal du ha kraftig bass i disse.

Lenke til kommentar

Hva slags spiller har du? Med eller uten iDrive? Du vet også at du har subber under forsetene originalt? Det vanlige her er å bytte ut disse med f.eks. Earthquake SRS 8".

På sedan med ikke nedfellbare bakseter er basskasse i bagasjerommet en stor utfordring. Det er så tett at lite av lyden rekker inn i kupéen. Du må virkelig slå på stortromma skal du ha kraftig bass i disse.

Har spiller uten idrive. Ja eg veit at eg har subber under fosetene orginalt. I min bil går det ann å nedfelle baksetene i bagasjerommet! 

Men må eg evt bytte nåke visst eg skal ha nye subber under sete ! er det berre plug &play?

Lenke til kommentar

Kommer an på hva du bytter til. Eartquake (som jeg har i min E90) går rett inn med adapterringer. Du må skjære bort litt av teppet og lage egen grill. Hvis ikke slår elementet opp i teppet. Jeg har lagt opp egne kabler til forsterkeren og kjører subbene på to separate kabler. Originalt er de koblet i sammen med dørhøyttalerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...