Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Få mere informasjon om ytelse i spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hela inlägget ger ordentlig huvudvärk hos mig, men jag skall prova. Är det en fråga du ställer, alltså, frågar du efter ett program som kan göra det fraps gör?

Om det är det du gör, så finns det en del. MSI afterburner (vet inte om det gör det infällt i spelet), AIDA64, Logitech gaming (via pad eller telefon). De flesta hardware monitor programmen borde klara av det.

Belastning av hårddisk vet jag inte helt hur man får till. Jag vet heller inte varför du skall ha det. De flesta SSD är inte en begränsning i spel, men en snurredisk kan vara det när det gäller lasttider. De flesta multiplayers har väl utjämningspolitik oavsett, så det spelar ingen roll om du är först inne i en map, du får inte spela tidigare för det.

Lenke til kommentar

Har prøvd AIDA64\MSI afterburner men får ikke vist dette i spillene slik bildet viser.

Måtte i så fall koble på ekstern skjerm som er tungvindt løsning. Men hvis det ikke finnes andre måter får det blir det.

En del spill har komandolinjer man kan sette vis FPS cpu f.eks crysis men det er også tungvint løsning da ikke alle spillene har det.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Nå er det nytt problem, vulcan støtter det ikke Fraps eller RivaTuner sammen med MSI Afterburner?

Må bruke:

Draw FPS: Com_showFPS 3

i nyeste doom spillet, da er det minimal forskjell mellom GTX titan SLI mot OpenGL 4.5.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Med mitt nye oppsett kan jeg måle ramytelsen, så hvorfor får jeg ikke valgt RAM speed på eldre pcer?

Noen som har funnet ut hvorfor. For får ikke opp menyen som velger annet en ram bruk.

Selv om Ryzen har 2133 mhz i bios får jeg 3005 mhz på ram i programmet er det feil?

Cpu-Z viser 1066 så vet ikke om det er hovedkortet.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...